دیدار سرمایه گذاران چینی با فرماندار محمودآباد

33 کیلومتر نوار ساحلی ، 18 هزار هکتار زمین شالیزاری و ظرفیت بکر دریا می تواند شرایط بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری خارجی باشد
کد خبر: ۳۲۶۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷ 10 November 2016
 دولت مسیر سرمایه‌گذاری‌های خارجی در بخش‌های مختلف در کشور  را هموار کرده است.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما فرماندار محمودآباد در دیدار با سرمایه گذاران چینی  گفت:امنیت کامل برای حضور سرمایه گذاران خارجی فراهم شده است.
یحیی یوسف پور با اشاره به اینکه تعداد زیادی از کشورهای دنیا برای سرمایه‌گذاری در ایران و به ویژه مازندران اعلام آمادگی کرده‌اند، افزود: شرایط سرمایه‌گذاری در ایران در دوران پسابرجام بهبود یافته و با توجه به امنیت مطلوب، کشورهای مختلف تمایل به سرمایه‌گذاری در ایران دارند.
فرماندار محمودآباد خاطرنشان کرد: این شهرستان ظرفیت‌ها و موهبت‌های خدادادی بسیاری مانند دریا، جنگل، زمین‌های حاصل‌خیز در حوزه گردشگری، صنعت و صنایع تبدیلی کشاورزی برای سرمایه‌گذاری دارد که می‌تواند فرصت بسیار مناسبی برای سرمایه‌گذاری باشد.  
 
یوسف پور با اشاره به اینکه  محمودآباد در تولید گل و گیاهان زینتی و شاخه بریده در مازندران رتبه اول  و در تولید ماهیان گرمابی جایگاه بسیار خوبی دارد افزود: 33 کیلومتر نوار ساحلی ، 18 هزار هکتار زمین شالیزاری و ظرفیت بکر دریا می تواند شرایط بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری خارجی باشد.
وی تصریح کرد: حضور صنایع تبدیلی سبز ، تولید وپرورش ماهیان در قفس دریایی و اکوتوریسم بکر نشانگر بهره مندی شهرستان محمودآباد و فراهم بودن شرایط برای سرمایه گذاری است.
گو جیانگ مدیر بازرگانی خاورمیانه شرکت دولتی ساینوهایدرو  چین که در راس هیاتی هشت نفره با فرماندار و شهرداران محمودآباد و سرخ رود و بخشداران مرکزی و سرخ رود دیدار و گفتگو کرد  آمادگی خود را برای احداث نیروگاه برقی و کارخانه بازیافت زباله و احداث هتل و طرحهای تفریحی ترویستی اعلام کردومقررشد مختصات فنی طرحهای مورد نیاز را فرمانداری محمودآباد به طرف چینی اعلام کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار