همزمان با سراسر کشور:

خروش فریاد استکبار ستیزی مردم تاکستان در روز ۱۳ آبان

مردم تاکستان همصدا با سراسر کشور در روز ۱۳ آبان فریاد استکبار ستیزی مرگ برآمریکا سر دادند.
کد خبر: ۳۲۳۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹ 03 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، همزمان با سالروز ۱۳ آبان روز تسخیر لانه جاسوسی مردم تاکستان همراه با دانش آموزان انقلابی با سردادن شعارهای مرگ بر استکبار، مرگ بر آمریکا، مرگز بر اسرائیل، خشم خود را از مستکبران و در راس آنها آمریکا وانگلیس نشان دادند.

راهپیمایان با حمل پالکاردهایی در محکومیت جنایات صهیونیست ها و استکبار جنایات تروریست های منطقه و حامیان آنها را محکوم کردند.

بهمن طاهرخانی نماینده مردم شهرستان تاکستان در این مراسم گفت: ۱۳ آبان نماد وحدت و آزادیخواهی مردم ایران است و گرامیداشت آن هر سال باید باشکوهتر از قبل برگزار شود.

طاهرخانی افزود: رهنمودهای امام راحل چراغ راهی بود که در آنروز راه را برای همه به ویژه دانشجویان و دانش آموزان روشن کرد.

وی تصریح کرد: فریادهای مردم ایران ابهت آمریکا را شکست و جایگاه آن را در عرصه جهانی تنزل داده و اگر آمریکا امروز از ما عصبانی است به دلیل آشکار شدن چهره واقعی خود توسط جمهوری اسلامی است.

نماینده مردم شهرستان تاکستان در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: نقشه راه تعیین شده توسط مقام معظم رهبری در کنار اتحاد مردم باعث شده جایگاه ایران اسلامی تاجایی ارتقایابد که قدرتهای جهان بدون حضور ایران قادر به حل مشکلات منطقه نیستند.

وی ادامه داد:امروز صدای استکبار ستیزی مردم ایران و ملل آزاده جهان در اقصی نقاط دنیا طنین انداز شده اما قدرت های استکباری که منافعشان در کشتن انسانهای بیگناه است خودشان را به کری زده اند و آن را نمی شوند.

طاهرخانی از مردم خواست با پشتیبانی از ولایت و حفظ اتحاد و همبستگی همچون گذشته نقشه های دشمن را خنثی کنند.

راهپیمایی ۱۳ آبان در تاکستان همزمان با سراسر کشور در مسیر فلکه ۱۵خرداد تا چهار راه بانک ملی این شهر برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار