سرپرست سازمان عمران شهرداری قزوین خبر داد

پایان عملیات زیر‌سازی و آغاز عملیات آسفالت معابر شهرک دانش

سرپرست سازمان عمران شهرداری قزوین گفت: عملیات آماده‌سازی معابر شهرک دانش با استفاده از توان اجرایی این سازمان پایان یافته و عملیات روکش آسفالت در این محدوده آغاز شده است.
کد خبر: ۳۱۹۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۱ 27 October 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان عمران شهرداری قزوین، سلیمان بهرامی اظهار داشت: عملیات آماده‌سازی معابر شهرک دانش با استفاده از توان اجرایی سازمان عمران شهرداری قزوین پایان یافته و عملیات روکش آسفالت در این محدوده آغاز شده است.

وی ادامه داد: این عملیات در محدوده شهرک دانش و به منظور بهسازی آسفالت معابر شهر آغاز شده و در حال حاضر با پایان یافتن مرحله زیرسازی، عملیات آسفالت آن آغاز شده است.

سرپرست سازمان عمران شهرداری قزوین مطرح کرد: در عملیات زیرسازی معابر شهرک دانش که به طول یک هزار و 700 متر انجام شد، میزان یک هزار و 530 تن بیس و مخلوط مورد استفاده قرار گرفت.

بهرامی یادآور شد: در همین راستا با پایان یافتن عملیات زیرسازی، روکش آسفالت معابر آماده‌سازی شده در دستور کار قرار گرفت.

این مسؤول در ادامه به اجرای عملیات آسفالت برخی معابر شهرک ناصرآباد  اشاره و خاطرنشان کرد: روکش آسفالت دستی معابر شهرک ناصرآباد هم توسط اکیپ‌های اجرایی سازمان عمران شهرداری قزوین به اجرا درآمده است، که این پروژه در حال حاضر در کوچه رسالت شهرک دانش در مساحت یک هزار و 465 مترمربع و با صرف 70 تن آسفالت اجرا شده و در دیگر معابر آن هم در حال اجرا است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار