در تجمع بزرگ رهروان زینبی؛

غرب کانون خانواده را مورد هدف قرار داده است

تابناک: حجت الاسلام حسینی اراکی با بیان اینکه بانوان با چادرهای خود پرچم ولایت را نگه داشته اند گفت: افراد گستاخ در جامعه به خودشان اجازه می دهند تا به خانم های چادری ایراد بگیرند و آنها را مورد تمسخر قرار دهند.
کد خبر: ۳۱۱۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸ 14 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی، حجت الاسلام سید محمدباقر حسینی اراکی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی عصر امروز در تجمع بزرگ رهروان زینبی در امامزاده عبداله و آمنه خاتون با اشاره به تاریخ کشف حجاب و مبارزه با حجاب در ایران اظهار داشت: اصل مبارزه با حجاب در حکومت های شاهنشاهی از زمان آقامحمدخان قاجار شروع شد و کم کم تا زمان رضا خان ادامه پیدا کرد.

وی افزود: مبارزه با حجاب در زمان رضاخان به صورت علنی شروع شد و زن های متدین و خانواده های معتقد در برابر این موضوع ایستادگی کردند و حجاب خود را در همه حال حفظ کردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با اشاره به نقش انگلیس در کشف حجاب گفت: انگلیس در ابتدا در رابطه با پوشش حضرت فاطمه زهرا شبهاتی را ایجاد کرد و با واکنش تند مردم روبرو شد و بعد رویکرد خود را در زمینه کشف حجاب تغییر داد و وارد جبهه نرم و مقابله با اصل خانواده اسلامی شد.

حجت الاسلام حسینی اراکی ادامه داد: انگلیس و دنیای غرب به دنبال این هستند که خانواده های اسلامی را به هرچیزی شبیه کنند الا ذات اسلامی بودنشان و در همین راستا افراد گستاخ در جامعه به خودشان اجازه می دهند تا به خانم های چادری ایراد بگیرند و آنها را مورد تمسخر قرار دهند.

وی با اشاره به نقش بانوان در ولایت گفت: پرچم ولایت همانند آقایان در دست بانوان هم قرار دارد، بانوان با چادرهای خود پرچم ولایت را نگه داشته اند و در جامعه حاضر می شوند ولی متاسفانه در این دوران شاهد این هستیم عده ای چادرهای خود را کنار گذاشته و مانتویی شده اند، نمی گوییم مانتو ایراد دارد ولی حجاب برتر را باید حفظ کرد نه اینکه کنار بگزاریم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی تصریح کرد: رهروان زینبی یعنی آنهایی که شهید شدند کار حسینی کردند و آنهایی که مانند باید کار زینبی کنند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به نقش حضرت زینب (س) در واقعه کربلا و رسوا کردن ظالمان آن دوره گفت: کار زینبی یعنی رسوایی مفسدان و نطق گویا داشتن برای مبارزه با بی عدالتی در این زمان، بانوان ما باید این دو خصوصیت حضرت زینب را سرلوحه رفتار خود در جامعه قرار دهند.

/انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار