امکان ثبت‌نام اینترنتی ۸۰ درصدی در سرشماری نفوس و مسکن در استان البرز فراهم می‌شود

کد خبر: ۳۰۴۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰ 01 October 2016


رئیس سازمان برنامه و بودجه استان البرز گفت: با همکاری مدیران مدرسه‌ها در سراسر استان و ارائه نکات آموزشی به آنان امکان ثبت‌نام اینترنتی ۸۰ درصد استان در هشتمین دوره سرشماری عمومی نفوس و مسکن فراهم می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، ذبیح‌الله قائمی در آئین نواختن زنگ سرشماری عمومی نفوس و مسکن در استان البرز که صبح امروز در مدرسه شهید صدر رجائی شهر کرج برگزار شد اظهار داشت: با توجه به اهمیت وجود آمار دقیق در برنامه‌ریزی‌ها مردم و همه دستگاه‌های اجرایی در هر چه بهتر برگزار کردن این سرشماری با مسئولان ذی‌ربط همکاری کنند.

وی افزود: تقارن افتتاح سرشماری اینترنتی با بازگشایی مدرسه اتفاق مناسب و ارزشمندی است و مدیران مدرسه ها در این رویکرد مهم (سرشماری اینترنتی) نقش مهمی برعهده دارند.

قائمی تصریح کرد: با همکاری مدیران مدرسه‌ها در سراسر استان و ارائه نکات آموزشی به آنان امکان ثبت‌نام اینترنتی 80 درصد استان در هشتمین دوره سرشماری عمومی نفوس و مسکن فراهم می‌شود.

وی گفت: با توجه به پهنای باند و ضریب نفوذ اینترنت در نقاط شهری و روستایی باید استان البرز در بخش ثبت‌نام اینترنتی در سرشماری عمومی نفوس و مسکن پیشگام باشد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان البرز ادامه داد: سرشماری موثرترین و کاملترین شیوه برای گردآوری اطلاعات است و اطلاعات به دست آمده از آن به‌عنوان مبنای برنامه‌ریزی در کشور تلقی می‌شود.

قائمی افزود: سرشماری اینترنتی از سوم مهر در استان همزمان با کشور آغاز و تا 25 مهرماه ادامه دارد.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این سرشماری تنها دستیابی به آخرین وضعیت جمعیتی استان برای برنامه‌ریزی 10 سال آینده است و اطلاعات به دست آمده به صورت محرمانه است و در اختیار هیچ دستگاهی قرار نمی‌گیرد.

قائمی تصریح کرد: با توجه به اینکه با ثبت‌نام اینترنتی گردآوری داده‌ها و اطلاعات به سرعت انجام می‌شود از مردم تقاضا داریم در فرصت باقیمانده در این زمینه اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار