مدیرکل حفاظت محیط زیست قزوین خبر داد

معاینه فنی رایگان خودروهای سبک در مرکز معاینه فنی اقبالیه قزوین

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: به مناسبت روز جهانی بدون خودرو معاینه فنی خودروها در مرکز مکانیزه معاینه فنی اقبالیه رایگان انجام شد.
کد خبر: ۳۰۱۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸ 25 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، سیاوش شمسی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: به مناسبت روز جهانی بدون خودرو معاینه فنی خودروها در مرکز مکانیزه معاینه فنی اقبالیه رایگان انجام شد.

وی ادامه داد: این طرح با همکاری اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان قزوین و مرکز معاینه فنی اقبالیه به مدت یک روز اجرا شد و تمام دارندگان خودروهای شخصی، آژانس‌های مسافربری، تاکسی‌های درون شهری و برون شهری و وانت‌بارها از ساعت 8 تا 17 برای انجام معاینه فنی به این مرکز مراجعه کردند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین هدف از اجرای این طرح را پیشگیری از تشدید آلودگی هوا دانست و گفت: این برنامه به مناسبت روز جهانی بدون خودرو انجام شد و امیدواریم چنین برنامه هایی در کاهش آلودگی هوا مؤثر واقع شود.

شمسی‌پور عنوان کرد: در برنامه‌ای دیگر در شهر اقبالیه و با همت سازمان حمل و نقل و ترافیک اقبالیه به مناسبت روز جهانی بدون خودرو تمام وسائط نقلیه عمومی از جمله اتوبوس، مینی‌بوس و تاکسی در شهر اقبالیه بصورت رایگان نسبت به جابه‌جایی مسافران در این روز اقدام کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار