رشد منفی اقتصاد به رشد مثبت تبدیل شده

وزیر بهداشت، درمان و آموزش‌پزشکی گفت: درست است به همه آمال و آرزوهای خود در مذاکرات نرسیدیم اما اگر نبود چه اتفاقی می‌افتاد در واقع در حوزه اقتصاد رشد منفی به رشد مثبت تبدیل شده است.
کد خبر: ۲۸۵۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶ 27 August 2016
به گزارش تابناک رضوی، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی صبح امروز در شورای اداری خراسان‌رضوی اظهار کرد: اساس دین ما بر اخلاق و‌ اخلاص است و مهم‌ترین ویژگی دو شهید رجایی و باهنر در زندگی اجتماعی و سیاسی توجه به اخلاق بود. یکی از آفت‌های انقلاب فاصله گرفتن از اخلاق است و امسال که سال انتخابات است امیدواریم فضای حاکم بر کشور بیش از گذشته به سمت اخلاق و آرمان‌های اصیل انقلاب پیش رود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش‌پزشکی با اشاره به اینکه شهید رجایی و باهنر دو الگوی حکمرانی بودند، گفت: الگوی حکمرانی این دو شهید می‌تواند کشور را همواره از کج‌روی‌ها مصون کند چرا‌که گاهی با حیثیت و آبروی مردم به راحتی بازی می‌کنیم و به شایعات دامن می‌زنیم.

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه مهم‌ترین اقدام دولت تلاش در راستای رفاه ملی بوده و هست، عنوان کرد: ارتباط بین سران قوا و گروه‌های مرجع به‌ویژه مرجعیت و روحانیت معظم قم در این دولت وجود داشت و در عین حال دولت در تعامل با دنیا کار بزرگی انجام داد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش‌پزشکی خاطرنشان کرد: درست است به همه آمال و آرزوهای خود در مذاکرات نرسیدیم اما اگر نبود چه اتفاقی می‌افتاد در واقع در حوزه اقتصاد رشد منفی به رشد مثبت تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه رشد اقتصادی 8 درصد مورد تاکید مقام معظم رهبری کار بسیار سختی است اما دست نیافتنی نیست، افزود: برجام سبب شد به سایر خدمات دولت توجه نشود چراکه در سایر حوزه‌ها نظیر نفت به موفقیت‌های بزرگی رسیدیم نظیر اینکه در حوزه گازوئیل به صادرات دست یافتیم و در سال آینده می‌توانیم بنزین صادر کنیم.

قاضی‌زاده هاشمی تصریح کرد: فروش نفت تا بیش از 2 میلیون بشکه افزایش پیدا کرده و همچنین در صنعت نفت شرکت‌های دانش بنیان برای عدم وابستگی به موفقیت‌هایی دست یافتند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش‌پزشکی با بیان اینکه در دولت یازدهم برای 2 میلیون و 500 هزار نفر آب آشامیدنی سالم تامین شد گفت: مشکلاتی در حوزه آب وجود دارد که دولت با تمام توان خود دارد تلاش می‌کند، اگر وفاق کاملی در زبان و عمل وجود داشت از توافق هسته‌ای می‌توانستیم استفاده بیشتری داشته باشیم.

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به بهره‌برداری از 1200 میلیارد تومان پروژه در هفته دولت در استان خراسان‌رضوی گفت: اگر درست استفاده کنیم فرصت سرمایه‌گذاری بیشتر است و استان خراسان ظرفیت‌های بالایی دارد.

وی با بیان اینکه در حوزه سلامت در استان خراسان کم‌لطفی شده است، خاطرنشان کرد: کاش در این سه دهه که از انقلاب گذشته فعالیت بیشتری در استان صورت می‌گرفت چراکه اکنون بیمارستان‌های ما در مشهد همان بیمارستان قدیم است، البته با مدیریت جدید آستان قدس بارقه‌های امیدی ایجاد شده که امیدواریم با تعامل آستان قدس و استانداری فعالیت‌ها را بهبود ببخشیم.

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه براساس گفته رهبر معظم انقلاب تلاش ما برای رسیدن به خط پایان باید مضاعف باشد، گفت: این سال آخر تنها غنیمت پیش روی ما است و امیدواریم در پایان خدمت برنامه‌ریزی شده، کار انجام نشده وجود نداشته باشد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار