فروش آب معدنی 60 هزار تومانی در پایتخت

یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: آب معدنی با برند های مشهور جهان در فروشگاه های تهران چند ده هزار تومان به فروش می رسد.
کد خبر: ۲۶۷۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰ 27 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین، حمید گرمابی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس دهم شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:‌ با وجود کیفیت مناسب آب معدنی داخلی فروش برخی از برندهای خاص و مشهور جهانی آب معدنی آن هم با رنج قیمتی بین 30 تا 60 هزار تومان در فروشگاه‌های شمال تهران به چشم می خورد.

 وی ادامه داد :‌در سال های گذشته ایران یکی از صادر کنندگان بزرگ آب معدنی به کشورهای عربی و همجوار بود ولی به دلیل عدم ثبت برند ایران در بازار جهانی بازهم این بازار بزرگ به دست دیگر کشورهای رقیب افتاد.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس دهم شورای اسلامی با اشاره به لزوم توجه بیشتر در واردات آب های معدنی افزود : واردات آب به دلیل حجم زیادی که دارد نیازمند هزینه بیشتری است، بنابراین باید با افزایش تعرفه ها از واردات کالاهایی مانند آب معدنی جلوگیری شده و با برند سازی و ارتقای کیفیت بسته بندی ، قدرت رقابت تولیدکنندگان بازار داخلی را توسعه دهیم .

گرمابی درپایان گفت :‌ نظارت و برخورد شدید با واردکنندگان آب های معدنی ،‌ ارتقای بسته بندی های داخلی ،‌ افزایش تعرفه های وارداتی ،‌ فرهنگ سازی و آگاه سازی اذهان عمومی می تواند در گرایش مردم به محصولات داخلی موثر باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار