سه امتیاز تا خروج از قعر جدول باقی است

سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس گفت: برای رهایی از انتهای جدول و حضور در میانه این گروه سخت به برد در این دیدار نیاز داشتیم که متاسفانه این امر محقق نشد.
کد خبر: ۲۰۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰ 08 April 2015
برای جدا شدن از قعر جدول نیاز به سه امتیاز داشتیمبه گزارش تابناک یزد، عبدالمجید باقری نیا پس از تساوی تیمش مقابل فولاد یزد گفت: برای برد و کسب سه امتیاز این مسابقه پا در میدان گذاشتیم که متاسفانه موفق به باز کردن دروازه حریف نشدیم.
وی اضافه کرد: بازیکنان ما در طول این مسابقه خیلی زحمت کشیدند و حتی بارها دروازه تیم فولاد یزد را با خطر مواجه ساختند که متاسفانه با بدشناسی موقعیت هایمان هدر رفت.
سرمربی شهرداری بندرعباس ادامه داد: دو تیم در مجموع به برد نیاز داشتند و اگر مهاجمان ما در ضربات آخر بهتر ظاهر می شدند بدون شک برد شهرداری بندرعباس دور از دسترس نبود.
باقری نیا خاطرنشان کرد: تیم فولاد یزد از تیم های خوب لیگ آزادگان است که خوب بازی می کند ولی امروز با شناختی که از حریف داشتیم آنها نتوانستند مثل همیشه بازی کنند .
وی اظهار داشت: ما هنوز برای بقا در لیگ امسال نا امید نیستیم و سه مسابقه آینده خود را با کمال جدیت و توان ادامه می دهیم و امیدواریم به هدفمان برسیم .
از هفته نوزدهم لیگ آزادگان تیم های فولاد یزد و شهرداری بندرعباس روز دوشنبه در استادیوم شهید نصیری یزد بدون گل مساوی شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار