به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی قم، سید مجتبی موسوی در گفت وگویی افزود: این امکان در راستای ارتقای ارائه خدمات بهینه و آماده سازی بستر لازم جهت اطلاع رسانی مستمر، موثر و شفاف سازی میزان مطالبات استخراج شده به کارفرمایان فراهم شده است.
وی اضافه کرد: کلیه خدمات غیرحضوری حوزه درآمد حق بیمه تامین اجتماعی مانند ارسال لیست اینترنتی، صدور برگه پرداخت، پرداخت حق بیمه بصورت الکترونیک و ابلاغ الکترونیک احکام مطالباتی در یک سامانه به نشانی اینترنتی www.samt.tamin.ir تجمیع شده و مشاهده فهرست بدهی های کارگاه به همراه ریز محاسبات آن برای کلیه کارفرمایانی که درخواست ابلاغ الکترونیک احکام مطالباتی را به سازمان تامین اجتماعی ارائه نموده اند قابل بهره برداری است.
وی از تکمیل سامانه مذکور در آینده نزدیک خبر داد و اضافه کرد: ارائه برخی دیگر از خدمات غیر حضوری شامل صدور برگ پرداخت روی بدهی، ثبت اعتراض، ارسال دعوتنامه هیات های تشخیص مطالبات، مشاهده آراء هیات ها، درخواست تقسیط بدهی و صدور تقسیط نامه در دست اقدام است که طی نگارشهای بعدی و پس از راه اندازی در پورتال مذکور قابل بهره داری می باشد.