باند بازی ها وقت مملکت و پیشرفت را گرفته است

کد خبر: ۱۷۹۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶ 11 February 2016
آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی سه شنبه شب در آیین مشترک یادواره 658 شهید شهرستان بویراحمد و گرامیداشت مدافع حرم سردار شهید ستار اورنگ در یاسوج افزود: انقلاب ایران اسلامی تمامی معادلات سیاسی جهان را به هم ریخت، انقلاب امید همه مستضعفان و محرومان جهان شد.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: اشکال بزرگی که وقت مملکت را گرفته و مقداری از سرعت پیشرفت و توسعه را گرفته است متأسفانه باند بازی ها و سیاست بازی هاست، خدا خانه سیاست بازان، اختلاف افکنان و چپ و راست بازان را بسوزاند که اگر این بازی ها نبود ما در اوج بودیم.
ملک حسینی افزود: انقلاب در اوج تحریم ها خود را مجهز کرد، سلاح های خود را ساخت، استقلال صنعتی خود را حفظ کرد، درمتن تحریم ها و تهدیدها به سمت شکوفایی خود پیش رفت و دشمن هرگز نتوانست جلوی حرکت ما را بگیرد.
وی گفت:اینگونه نیست که این تصور احساس می شود اگر درهای ارتباط با جهان باز باشد ما رشد می کنیم، بلکه دیگران هستند که در ما رشد می کنند، بسیار تفاوت دارد که آنها در ما رشد کنند تا اینکه ما در آنان رشد کنیم؛ زیرا هدف گذاری انقلاب رشد ایرانیان و ایرانی در پرتو هویت و استقلال خود بود.
ملک حسینی تصریح کرد: تمام دنیا در 8 سال جنگ علیه ایران بسیج شد، تحریم هم بودیم اما باز هم دشمن نتوانست ما را ذلیل و خوار کند.
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: وقتی رشد و عزت واستقلال انقلاب را در ذهنمان مرور می کنیم مفهوم ایثار، فداکاری شهیدان و شهادتشان به خاطرمان می آیند و این یادواره ها بزرگداشت نام بزرگانی از بویراحمد که نامشان و پیوستگی روح ایثار و فداکاریشان نام انقلاب را برجسته کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار