17 نفر از علمای اهل سنت کرمانشاه به دیدار رهبر معظم انقلاب می روند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه از اعزام 17 نفر از علمای اهل سنت کرمانشاه به تهران برای دیدار با مقام معظم رهبری و تجدید بیعت با ایشان خبر داد.
کد خبر: ۱۵۲۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶ 27 December 2015
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه از اعزام 17 نفر از علمای اهل سنت کرمانشاه به تهران برای دیدار با مقام معظم رهبری و تجدید بیعت با ایشان خبر داد.

حجت الاسلام جواد کرمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، بیست و نهمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی با موضوع " بحران های کنونی جهان اسلام " از امروز در تهران آغاز شد و قرار است تا هشتم دی ادامه یابد.

وی افزود: شرکت کنندگان در این کنفرانس که بیش از یک هزار نفر از علما و اندیشمندان جهان اسلام هستند در روز اختتامیه با رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز دیدار می کنند.

حجت الاسلام کرمی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن هفته وحدت، درایت رهبری و وحدت مردمی را باعث خنثی شدن توطئه های دشمنان دانست و افزود: با وجود تمامی شیطنت های صورت گرفته اتحاد و همدلی مردم و مسئولان نظام با یکدیگر باعث شده تیردشمنان به سنگ بخورد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه یادآور شد: وضعیت امروز منطقه و جامعه ما می طلبد که تمام توان و تلاش خود را برای حفظ وحدت در جامعه و بخصوص بین شیعه و سنی به کار گیریم.

وی یادآور شد: هرچند خوشبختانه هم اکنون شاهد اتحاد و همدلی بسیار خوبی بین شیعه و سنی در استان بوده و آن ها سالیان سال است که در کمال وحدت و برادری در کنار یکدیگر زندگی می کنند.

کرمی خاطرنشان کرد: رفتار صمیمانه مسلمانان شیعه و سنی در کنار یکدیگر و در مناسک مختلف که در کنار هم حضور دارند باعث تعجب جهانیان شده است چرا که دنیای استکبار حقایق را به گونه ای دیگر برای آنان بازگو می کنند.

وی گفت: متاسفانه ما از نظر انعکاس رسانه ای اتحاد و وحدت موجود میان شیعه و سنی ضعیف عمل کرده و نتوانسته ایم حقایق موجود را به دنیا مخابره کنیم، برعکس سران استکبار و دنیای غرب تا آن جا که امکان داشته از وسایل تبلیغاتی خود برای جا انداختن این موضوع بین مردم که اتحاد و وحدتی بین مسلمانان وجود ندارد، دریغ نکرده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه یادآور شد: آیت الله سیستانی مرجع تقلید شیعیان جهان اظهارنظر جالبی در خصوص پیروان اهل سنت داشته و می گوید که آن ها برادر ما نیستند بلکه نفس و جان ما هستند.

حجت الاسلام کرمی در پایان و با بیان اینکه اهل سنت در تمامی صحنه های انقلاب نظیر راهپیمایی ها و انتخابات همیشه پیشگام بوده اند، گفت: آن ها بیشترین نقش را در افزایش اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار