بارقه امید برای شکوفایی بخش مارگون بویراحمد

سفر نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان اجرایی این استان به بخش محروم مارگون بویراحمد سرآغاز نقطه امید برای خروج آن از محرومیت و توسعه نیافتگی است.
کد خبر: ۱۳۶۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۸ 28 November 2015
سفر نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان اجرایی این استان به بخش محروم مارگون بویراحمد سرآغاز نقطه امید برای خروج آن از محرومیت و توسعه نیافتگی است.
به گزارش خبرنگار ایرنا، نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری روز پنجشنبه به همراه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، معاون عمرانی استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی، مدیرعامل شرکت گاز و برخی از مدیران دستگاه های اجرایی و خدمات رسان از نزدیک مسائل و مشکلات مردم روستاهای منطقه محروم مارگون را بررسی کردند.
در این سفر و بازدید مردم شهر مارگون و روستاهای تابعه آن از جمله جوبریز، شهنیز، دلی رچ، هفت چشمه و دلی گردو ضمن قدردانی از تلاش ها و خدمات بی شمار دولت و نظام به این روستاها خواستار رفع مشکلات مردم منطقه شدند.
اجرای طرح هادی روستاها، آبیاری زمین های کشاورزی، ساخت مکان های ورزشی و خانه بهداشت، گازرسانی، تامین آب آشامیدنی و آسفالت راه های روستایی در برخی از این روستاها از مهمترین خواسته های مردم این منطقه بود.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در این سفر و بازدید مطالبه ها و خواسته های مردم بخش مارگون بویراحمد را به حق دانست و با تاکید بر خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم این بخش از مسئولان اجرایی استان خواست با جدیت و تلاشی مضاعف در ارائه خدمت به مردم این بخش و زدودن چهره محرومیت از آن بیش از پیش تلاش کنند.
آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی پذیرش مسئولیت و خدمت به مردم به ویژه محرومان را از الطاف و توفیق های خداوند به مدیران دانست و گفت: مسئولان اجرایی باید قدردان این نعمت بوده و با خدمت رسانی مطلوب به مردم چهره ای ماندگار و فراموش نشدنی از خود در ذهن و یاد مردم به جا گذارند.
وی با اشاره به خدمات انجام شده از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در بخش مارگون بویراحمد، افزود: افراد توانمند و خیرین باید با همکاری و همیاری مسئولان اجرایی زمینه شکوفایی استعدادهای متعدد این منطقه را فراهم کنند.
ملک حسینی بیان کرد: مسئولان اجرایی نباید به مردم قولی دهند که زمینه تحقق آن فراهم نباشد و برای مردم توقع ایجاد شود.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این سفر و بازدید، گفت: در سال 94 بیش از 120 میلیارد ریال برای توسعه بخش مارگون بویراحمد اختصاص یافته که امید است با تلاش مسئولان اجرایی زمینه رونق بیش از پیش این منطقه فراهم شود.
حسن نوروزی افزود: بهسازی معابر عمومی شهر مارگون، آسفالت جاده ارتباطی مارگون -شهنیز - جوبریز، ایجاد کانال های آبیاری زمین های کشاورزی و گازرسانی به برخی روستاها از جمله اقداماتی است که در این بخش اجرا می شود.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این سفر و بازدید با اشاره به خواسته های مردم بخش مارگون بویراحمد، گفت: تلاش شد به خواسته های مردمی تا آنجا که امکان دارد و در حد توان است قول اجرا داده شود.
پژمان نیک اقبالی افزود: سعی می شود که خواسته های زیربنایی مردم بخش مارگون بویراحمد شامل راهسازی، طرح هادی روستایی و گازرسانی در اولویت کار مسئولان اجرایی قرار گیرد.
بخش مارگون از توابع شهرستان بویراحمد، با 40 هزار نفر جمعیت در 95 کیلومتری شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار