گنجینه آثار تجسمی در اردبیل رونمایی می‌شود

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل از رونمایی از گنجینه آثار تجسمی استان برای اولین بار خبر داد.
کد خبر: ۱۳۵۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۰ 26 November 2015

به گزارش خبرنگار مهر،رحمان مجرد صبح پنج‌شنبه در حاشیه جلسه برنامه‌ریزی نمایشگاه‌های هنری به خبرنگار مهرگفت: نزدیک به ۱۵۰ اثر ناب در رشته‌های هنری عکس، خوشنویسی، کاریکاتور، نگارگری و ... جمع‌آوری شده است و قرار است مجموعه این آثار به‌عنوان گنجینه هنرهای تجسمی در آینده نزدیک رونمایی شود.

وی با تأکید به اینکه آثار هنری شاخصی در استان توسط هنرمندان تولید می‌شود، متذکر شد: درصورتی‌که فضای مناسب برای این گنجینه فراهم شود آثار جهت رونمایی آماده است.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان یکی از پیشنهادهای طرح‌شده را موزه هنرهای معاصر استان دانست و تأکید کرد: درصورتی‌که اداره کل ارشاد فضای مناسبی اختصاص دهد در آن فضا و در غیر این صورت در فضای اختصاصی حوزه هنری این گنجینه رونمایی خواهد شد.

به گفته مجرد تعداد آثار تولیدی هنرمندان استان قابل‌توجه است و برای برخی از این آثار هنرمند بیش از دو ماه زمان صرف کرده است و بر همین اساس معرفی و نمایش شایسته آثار وظیفه نهادهای فرهنگی و هنری استان است.

وی بابیان اینکه حوزه هنری استان از ابتدای سال اقدام به برگزاری نمایشگاه‌های متعدد هنری کرده است، ادامه داد: تاکنون ۱۶ نمایشگاه برگزارشده و دو حراج هنری نیز داشتیم که همگی با استقبال مواجه بوده‌اند.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه‌ها به قوت خود باقی است و تا پایان سال چند نمایشگاه دیگر نیز برگزار خواهد شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار