آغاز به کار دومین نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در ساری/ خرید برای عموم آزاد است

رئیس بسیج سازندگی ساری از آغاز به کار دومین نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در این شهرستان به مناسبت هفته بسیج خبرداد.
کد خبر: ۱۳۳۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹ 22 November 2015
حسین نادری در گفت‌وگو با ما گفت:  دومین نمایشگاه اقتصاد مقاومتی امروز با حضور استاندار مازنران آغاز به کار کرد.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با استقبال فراوان برگزار شد، افزود: این نمایشگاه در راستای تحقق منویات رهبری درباره اقتصاد مقاومتی برپا شد.
مسئول بسیج سازندگی شهرستان ساری تصریح کرد: در این نمایشگاه 40 غرفه از قبیل غرفه قارچ، ماهی، جوانه های گندم و عدس، صنایع دستی، عرقیجات، آبگینه، صنایع غذایی جوانه، برنج طاروم، عسل، غرفه گیاهان دارویی، طب سنتی و انار مخصوص مازندران دایر شده است.
وی افزود: دومین نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با هدف توانمندسازی بسیجیان و آحاد مردم و جهت نمایش اقتدار بسیجیان در اقتصاد مقاومتی با شعار هر خانه یک کارخانه و هر ایرانی یک تولیدکننده و  نیز برای ایجاد باور در جوانان که می توانند فرصت اشتغال برای آنها فراهم باشد، برپا شد.
نادری اظهار کرد: این نمایشگاه به صورت سالانه برگزار می شود و در سال جاری با  حمایت شهردار، اعضای شورای شهر و هیئت امنای امامزاده یحیی برپا شد و انتظار داریم که با تلاش مسئولان بتوانیم این نمایشگاه را در قالب بازار دائمی برپا کنیم.
وی افزود: ظرفیت‌ها و پتانسیل های فراوانی جهت ارتقای اقتصاد جامعه وجود دارد و بسیج سازندگی تلاش می‌کند تا  با نمایش ظرفیت‌های اقتصادی و بومی مردم اقدامی موثر در معرفی تولیدات بومیان مطقه داشته باشد.
ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار