بازخوانی اسناد لانه جاسوسی

کد خبر: ۱۲۳۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸ 03 November 2015

پس از عدم موفقیت سرویس‌های جاسوسی غرب در حفظ شاه و پیروزی انقلاب اسلامی ایران، این مؤسسات اطلاعاتی، کارشکنی و توطئه بر علیه انقلاب اسلامی را آغاز کردند. در آبان 1358، یعنی دقیقاً 36 سال پیش، دانشجویان پیرو خط امام با تسخیر سفارت آمریکا و کشف اسناد محرمانه موجود در این لانه جاسوسی، توانستند دخالت آشکار ایالات متحده آمریکا در اقدامات خشونت‌بار و توطئه‌های مختلف علیه ایران و مسلمانان منطقه را به اثبات برسانند.

به گزارش ایسنا، این اسناد گزارش‌های مستندی از نقش آمریکا در طراحی توطئه‌های مختلف - قبل و بعد از انقلاب - ارائه داد. در همان زمان و با همت دانشجویان پیرو خط امام، این اسناد در 74 جلد ترجمه و منتشر شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی صبح روز سه‌شنبه در دیدار هزاران نفر از دانشجویان و دانش آموزان تاکید کردند: جوان‌های عزیز! اسناد درس آموز لانه جاسوسی را بگیرید و بخوانید،دانشجویانی که آنجا را گرفتند و فهمیدند که لانه جاسوسی است با زحمت زیاد آن را استحصال کردند،این‌ها نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها در هنگام اوج نهضت و پیروزی انقلاب دائم درحال توطئه علیه جمهوری اسلامی بوده اند؛ آمریکا این است.

آن‌چه از این اسناد به صورت PDF بر روی اینترنت منتشر شده است پیرو بیانات روز سه‌شنبه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ضرورت بازخوانی اسناد لانه جاسوسی در 11 بخش زیر در اختیار مخاطبان محترم قرار می‌گیرد.

بخش اول

بخش دوم

بخش سوم

بخش چهارم

بخش پنجم

بخش ششم

بخش هفتم

بخش هشتم

بخش نهم

بخش دهم

بخش یازدهم


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار