آمادگی شهرداری برازجان برای مقابله با سیل

شهردار برازجان از آمادگی شهرداری برازجان برای مقابله با سیل و طوفان خبر داد.
کد خبر: ۱۲۱۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵ 31 October 2015
تابناک بوشهر: سعید شمالی‌نژاد بعد از ظهر امروز در نشست با مسئولان شهرستان دشتستان اظهار داشت: برازجان از شهرهای بزرگ و مهم استان است و باید بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات به مردم این شهر ارائه شود.

وی افزود: شهرداری برازجان در سال جاری برای بهبود خدمت‌رسانی به مردم این شهرستان گام‌های اساسی برداشته و به‌ویژه در توسعه مبلمان شهری اقدامات بسیار خوب و قابل توجهی انجام داده‌ایم.

شهردار برازجان خاطر نشان کرد: در توسعه زیرساخت‌های شهری و بهبود وضعیت خیابان‌ها و معابر و ساماندهی کوچه‌ها نیز برنامه‌های خوبی انجام گرفته و البته تا رسیدن به وضعیت ایده‌آل باید بیش از پیش تلاش کنیم.

شمالی‌نژاد تصریح کرد: در دو روز گذشته شاهد بارندگی‌های زیادی در سطح شهر برازجان بوده‌ایم و تمام تلاش خود را برای مدیریت وضعیت موجود برای جلوگیری از خسارت‌های احتمالی به کار بسته‌ایم.

وی با بیان اینکه پیشگیری مهم‌ترین راهکار است گفت: سازمان‌های ذیربط باید با آمادگی کامل برای مقابله با سیل و طوفان، موانع و نواقص را برطرف کنند که تا حد امکان از بروز خسارت جلوگیری شود.

شهردار برازجان از آمادگی شهرداری برازجان برای مقابله با سیل و طوفان خبر داد و افزود: دستگاه‌های اجرایی نیز همکاری لازم را باید داشته باشند تا بتوانیم در برابر حوادث غیرمترقبه ایستادگی کنیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار