راهپیمایی مردم یزد در حمایت از جبهه مقاومت

گروه استان‌ها - مردم یزد با شرکت در راهپیمایی پس از نماز جمعه، ضمن محکومیت رژیم صهیونیستی، پشتیبانی خود را از مقاومت ملت‌های فلسطین و لبنان اعلام کردند.
کد خبر: ۱۱۸۵۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۴ 27 September 2024

به گزارش تابناک یزد -  امروز ظهر، مردم یزد پس از اقامه نماز جمعه با حضور در راهپیمایی ضدصهیونیستی از مصلی امام خمینی (ره) تا میدان شهدا، حمایت خود را از ملت‌های فلسطین و لبنان به نمایش گذاشتند.

اقشار مختلف مردم، مسئولان و نیروهای نظامی و انتظامی در این مراسم حضور داشتند و با در دست داشتن پرچم‌های ایران، فلسطین و حزب‌الله لبنان، همراه با تصاویر رهبر انقلاب و شهید حاج قاسم سلیمانی، اتحاد خود را با مقاومت ملت‌های تحت ظلم اعلام کردند.

شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی با سر دادن شعارهایی همچون "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل" و "حکومت اسرائیل خانه عنکبوت است"، عزم خود را برای ادامه مقاومت و مبارزه با رژیم صهیونیستی تا آزادی قدس شریف ابراز کردند.

این راهپیمایی با قرائت بیانیه‌ای پایان یافت که در آن بر اتحاد مسلمانان جهان و لزوم پایان یافتن جنگ علیه مردم مظلوم غزه و لبنان تأکید شد. مردم یزد همچنین خواستار اقدامات جدی بین‌المللی برای مقابله با جنایات صهیونیست‌ها و حمایت از ملت فلسطین شدند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار