وضعیت قرمز هواشناسی در استان تهران

اعلام وضعیت قرمز هواشناسی در شرق استان تهران/ هموطنان در کنار رودخانه ها اطراق نکنند

گروه استان ها -مدیریت ستاد بحران شهرستان پردیس از اعلام هشدار وضعیت قرمز هواشناسی و شروع بارندگی های شدید ،احتمال وقوع سیلاب ،آبگرفتگی و طغیان رودخانه ها خبر داد و گفت : هموطنان از اطرق در کنار رودخانه خودداری کنند.
کد خبر: ۱۱۸۵۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹ 27 September 2024

محمود حیدری در گفت و گو با «تابناک» پردیس اظهار داشت:با اعلام صدور وضعیت قرمز هواشناسی و فعالیت سامانه بارشی در شرق استان تهران و آغاز بارندگی های فصل پاییز ،احتمال طغیان رودخانه ها، آبگرفتگی معابر ،شکستن درخت‌های کهنسال و پل ها پیش بینی می شود.

 

وی با اشاره به شروع وضعیت قرمز هواشناسی در استان تهران افزود : هموطنان از سفرهای غیرضروری و اطراق در کنار رودخانه ها خودداری کرده زیرا احتمال وقوع طغیان رودخانه ها و سیلاب وجود دارد.

 

مدیریت ستاد بحران شهرستان پردیس یادآور شد:برابر اعلام سامانه هواشناسی شدت بارندگی ها در ارتفاعات و مناطق کوهستانی به مراتب بیشتر خواهد بود و کوهنوردان و علاقمندان به گردشگری از هر گونه فعالیت ورزشی و تفریحی تا پایان وضعیت اعلام شده خودداری کنند.

 

 

حیدری در پایان خاطرنشان کرد: کشاورزان و باغداران محصولات خود را عایق بندی کنند ،از تردد ماشین آلات کشاورزی بر روی مزارع در هنگام بارندگی خودداری کرده و همچنین تنظیم دریچه ورودی و خروجی استخرهای پرورش ماهی و کاهش تراکم استخرها در صورت ورود آب گل‌ آلود تمهیدات لازم را در نظر بگیرند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار