رئیس سازمان صمت کرمانشاه خبر داد؛

احیاء ۲۵ پروژه راکد و نیمه راکد تا پایان سال در کرمانشاه

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: ۲۵ پروژه راکد و نیمه راکد در استان تا پایان سال افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۱۱۸۲۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۰ 31 August 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، محسن دارابی عصر امروز شنبه (دهم شهریورماه) در مراسم افتتاح یک پروژه صنعتی در شهرستان اسلام آباد غرب در جمع خبرنگاران در تشریح افتتاح پروژه آب آکومهر، اظهار کرد: ۳۲ پروژه صنعت، معدن و تجارت طی هفته دولت در استان به بهره‌برداری می‌رسد که برای این ۳۲ پروژه مبلغ ۱۰ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

وی افزود: این ۳۲ پروژه جمعا ۵۰۰ فرصت شغلی ایجاد می‌کند که پروژه آب معدنی اکومهر یکی از این فرصت‌ها محسوب می‌شود. 

رئیس سازمان صمت استان کرمانشاه تصریح کرد: مجموعه سرمایه‌گذاری پروژه اکومهر مجموعاً ۶۰۰ میلیارد ریال بوده که در این خصوص هیچگونه تسهیلات بانکی دریافت نشده است.

وی در خصوص پروژه بعدی عنوان کرد: پروژه اقتصادی سیم و الکترود نیز با سرمایه هزار میلیارد ریال به تولید الکترود می‌پردازد.

دارابی خاطرنشان کرد: پروژه بلندینگ نیز با سرمایه گذاری مجموعا ۱۵۰ هزار میلیارد ریال افتتاح می‌شود، این دو پروژه مجموعا اشتغالزایی برای ۷۰ نفر را به همراه دارد.

رئیس سازمان صمت استان کرمانشاه گفت: پروژه چهارم، پروژه ورقه فولادی مربوط به شهرک صنعتی زاگرس با سرمایه گذاری ۲۵۰۰ میلیارد ریالی و پروژه پنجم، ریخته گری با ۱۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار است.

وی در پایان اضافه کرد: پروژه‌های امسال به صورت کلی در دو بخش خرد و متوسط بوده و طبق هدف گذاری صورت گرفته ۲۵ پروژه در استان تا انتهای سال افتتاح می‌شود، از ابتدای سال تا کنون نیز پنج پروژه صنعتی و ۲ پروژه معدنی افتتاح شده است.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار