اعلام آمار تردد در جاده های استان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مرداد۱۴۰۳، بیش از یک میلیون و ۷۴۸ هزار و ۹۷۹تردد بین استانی وسایل نقلیه در این استان به ثبت رسید.
کد خبر: ۱۱۸۲۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۱ 31 August 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، «حمیدرضا پیمانجو» در جمع خبرنگاران افزود: این تعداد تردد نسبت به ماه قبل هفت درصد افزایش و نسبت به مرداد ماه سال گذشته ۲۵ درصد افزایش داشته است.

وی اظهارکرد: متوسط تردد بین استانی روزانه در مرداد امسال ۵۶ هزار و ۴۱۹ وسیله نقلیه در روز بوده که بیشینه مجموع تردد ورود و خروج به استان در روز ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ و معادل ۶۲ هزار ۲۳۳ وسیله نقلیه بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: محور‌هایی که دارای بیشترین تردد در مرداد ۱۴۰۳ در استان بوده اند، به ترتیب محور‌های» اصفهان-یاسوج»، «بابامیدان- گچساران»، «یاسوج – بابامیدان»، «گچساران - بابامیدان» و «بابامیدان– یاسوج» است.

پیمانجو در پایان از کاربران جاده‌ای درخواست کرد: سامانه جامع اطلاع رسانی جاده‌های کشور ۱۴۱ به همراه اپلیکیشن ویژه تلفن‌های همراه نسخه اندروید پل ارتباطی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد با هموطنان عزیز است؛ به نحوی که می‌توانند نظرات، پیشنهاد‌ها و انتقاد‌های خود را با ما در میان بگذارند تا در اولین فرصت نسبت به پاسخگویی اقدام شود و همچنین با مراجعه به سایت www.۱۴۱.ir می‌توان آخرین تصاویر دوربین‌های نظارت تصویر جاده‌ای را جهت اطلاع از وضعیت جاده‌ها مشاهده کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار