هشدار اعتباری معاون عمرانی به دستگاه ها

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه‌ها موظف هستند اعتبارات عمرانی را تا پایان شهریور ماه جاری جذب کنند..
کد خبر: ۱۱۸۲۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۶ 31 August 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، علی محمد روستا در جمع خبرنگاران گفت: ۳۱ شهریور پایان زمان جذب اعتبارات عمرانی سال ۱۴۰۲ است و دستگاه‌ها تلاش خود را برای جذب اعتبارات در این بازده زمانی انجام دهند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری افزود: اعتبارات در قالب اعتبارات ملی، استانی و اسناد هستند که نباید یک ریال از آن برگشت داده شود و دستگاه‌ها موظف هستند ضمن دقت در پرداخت ها، کیفیت را فدای سرعت نکنند.
وی بیان کرد: چنانچه مدیران در حوزه جذب اعتبارات با پیمانکاران دچار مشکل هستند یا در جذب اعتبارات معارضات وجود دارد و مشکلی در صورت وضعیت مشاهده کردند به حوزه معاونت عمرانی اطلاع دهند تا موانع موجود برای جذب هر چه سریعتر اعتبارات عمرانی برداشته شود.
به گفته معاون عمرانی استانداری دستگاه‌ها موظف هستند تا ۲۰ شهریور مشکلات قانونی یا معارضات در جذب اعتبارات را به حوزه معاونت عمرانی اعلام کنند تا رفع معارض و مشکل شود.
روستا افزود: سه هزار و ۸۸۵ میلیارد ریال اعتبارات اسناد خزانه، یک هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال اعتبارات ملی و ۲ هزار و ۳۵۲ میلیارد ریال اعتبارات استانی دستگاه‌ها است که این میزان اعتبارات تا روز شنبه ۳۱ شهریور باید جذب شود.
وی عنوان کرد: بیشترین اعتبارات مربوط به راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، میراث فرهنگی، منابع طبیعی و شهرداری‌ها است که برای رفع نقاط حادثه خیز، نصب روشنایی، پروژه‌های راه سازی نیاز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار