مصدومیت ۱۴۲ نفر طی ۴۸ ساعت

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ استان با اشاره به وقوع ۹۵ تصادف طی ۴۸ ساعت گذشته در جاده‌های استان گفت:کارشناسان اورژانس۱۱۵ طی این مدت به ۱۴۲ مصدوم این سوانح خدمات اورژانسی درمانی ارائه داده اند.
کد خبر: ۱۱۸۲۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۴ 30 August 2024

مصدومیت ۱۴۲ نفر طی ۴۸ ساعت

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، هادی یوسفی جمعه شب در گفتگو با خبرنگار وبدا اظهار کرد: روز جمعه نهم شهریورماه روز پرحادثه‌ای در جاده‌های استان داشتیم و طی ۴۸ ساعت گذشته در روز‌های پنجشنبه و جمعه در مجموع از ۱۱۴۵ تماس دریافتی ۲۲۹ تماس منجر به اعزام آمبولانس گردید و در مأموریت‌های فوق به ۱۴۲ مصدوم حوادث ترافیکی خدمت اورژانسی درمانی ارائه شده است.

وی افزود: آخرین خبر از تصادفات امروز نهم شهریورماه برخورد خودروی ۴۰۵ و سوناتا در جاده کاکان محدوده پیست اسکی با ۵ مصدوم بود که وضعیت ۲نفر از مصدومین وخیم اعلام شد.

سخنگوی اورژانس استان ادامه داد:در حادثه‌ای دیگر امروز صبح ساعت ۱۱:۳۰ برخورد خودروی پراید و پژوپارس در محور پاتاوه دهدشت، پل قلعه دختر با ۹ مصدوم اتفاق افتاد که پس از اطلاع از حادثه، کارشناسان اورژانس ۱۱۵ بلافاصله به محل حادثه اعزام شده و پس از انجام اقدامات اولیه، مصدومان را به بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت منتقل کردند.

یوسفی در خصوص دیگر تصادفات امروز نیز بیان کرد: در واژگونی خودروی تیبا که در دهدشت، دوراهی تمبی رخ داد نیز ۷ نفر مصدوم شدند.

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ استان با اعلام آمادگی شبانه روزی کارشناسان فوریت‌های پزشکی گفت: تمامی کارکنان اورژانس۱۱۵ با تمام توان خود در پایگاه‌های شهری و جاده‌ای سطح استان حضور دارند تا اگر اتفاق تلخی رخ دهد بتوانند در اولین دقایق بر بالین مصدومان حاضر شوند تا جان آنان را نجات دهند.

یوسفی بیان کرد: حدود ۷۰ درصد ماموریت‌ها مربوط به حوزه بویراحمد و دنا بوده است.

خواب آلودگی، سرعت و سبقت غیرمجاز، عدم توجه به فاصله طولی، عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه و همچنین بی توجهی به هشدار‌ها در جاده‌های مختلف به ویژه گردنه‌ها عامل اصلی این تصادفات به شمار می‌رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار