رئیس هئیت مدیره و مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان

رجایی” و “باهنر” فصلی از شهادت را به نام «هفته دولت» در تاریخ انقلاب گشودند

رئیس هئیت مدیره و مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان فرا رسیدن هفته دولت را به ساحت مقدس رهبر معظم انقلاب و همه کارگزاران نظام و دولت و رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران؛ دکتر پزشکیان تبریک گفت.
کد خبر: ۱۱۸۲۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰ 27 August 2024

به گزارش تابناک گیلان:

بسمه تعالی

خدمت گزاران جمهوری اسلامی ایران با توجه به وصیت نامه سیاسی ـ الهی امام خمینی ( ره ) و منویات مقام معظم رهبری، می کوشند در زمینه های گوناگون به موفقیت های بیشتر و مهم تری دست یابند و آینده بهتری را برای ملت بزرگ و پرافتخار ایران بیافرینند.

در تاریخ هر ملت، فراز و نشیب‌های تلخ و شیرینی وجود دارد که تعیین‌کننده سرنوشت و سازنده فرهنگ آن ملت است.

نظام جمهوری اسلامی در ایران به رهبری بزرگ مردی که جهان مانند او را کمتر به خود دیده است و همچنین جان‌فشانی فرزندان فداکار این مرز و بوم، حرکت خود را آغاز نمود.

در این میان، شهادت دو شخصیت فداکار اسلام، رجایی و باهنر که به آتش کین منافقان سوختند، فصلی از شهادت را به نام «هفته دولت» در تاریخ انقلاب گشوده است.

دولت شهید رجائی، نخستین دولت مکتبی بود که پس از حاکمیّت لیبرال‌ها در کشور، عهده‏ دار امور مملکت گردید و در آن دوره‏‌ی بحرانی حداکثر تلاش و کوشش خود را برای خدمت به اهداف مقدس انقلاب، صادقانه اعمال کرد تا آنجا که جان خویش را بر سر آن نهاد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به تمامی دولتمردان خدوم و مردم سربلند استان، علی الخصوص سرمایه گذاران و کارآفرینان در حوزه صنعت تبریک عرض می نمایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار