عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

پست، بستر مناسبی برای توسعه بازار محصولات بومی است

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در دیدار با مدیر کل پست گیلان گفت: شرکت ملی پست، به عنوان یک سکوی تجارت الکترونیک، بستر مناسبی را برای توسعه بازار محصولات بومی فراهم کرده است.
کد خبر: ۱۱۸۱۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۲ 26 August 2024

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان  ملی ، مهرداد گودرزوند چگینی نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی ضمن مهم بر شمردن خدمات پست در تسهیل تجارت الکترونیک، گفت: شهرستان رودبار ظرفیت اقتصادی مناسبی در تولید انواع محصول بومی و استراتژیک خوراکی آن دارد که به کمک پست، شاهد رونق هرچه بیشتر تجارت این محصولات خواهیم بود.
رییس مجمع نمایندگان استان گیلان، واحدهای صنعتی و تولیدی متعدد این شهرستان را یادآور شد و افزود: رودبار پتانسیل زیادی برای اشتغالزایی دارد که رونق تجارت محصولات بومی، زمینه‌ساز ایجاد و گسترش اشتغال در استان است. 
مدیر کل پست گیلان نیز در این جلسه به تشریح اقدامات پست استان در حوزه تجارت الکترونیک و توسعه اقتصاد دیجیتال پرداخت و گفت: جلسات متعددی با فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان محصولات بومی، در راستای استفاده از ظرفیت‌های لجستیک پست به منظور ارسال و  فروش آنلاین این محصولات به سراسر کشور برگزار شده است،که امیدواریم به زودی شاهد به ثمر نشستن نتایج آن باشیم.
محمدحسین هوشنگی افزود: حمایت مسئولان به‌ویژه نمایندگان استان در مجلس و کمک در تخصیص اعتبارات استانی با هدف توسعه و به‌روز رسانی زیرساخت‌ها و تجهیزات، گامی بلند در راستای توسعه تجارت الکترونیک گیلان به شمار می‌آید

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار