روایت لاهوتی از دیدار با رئیس جمهور در گفتگو با تابناک گیلان؛

سواحل نیازمند تعیین یک سازمان متولی است

نماینده لنگرود در مجلس درباره دیدار مجمع نمایندگان استان گیلان با رئیس جمهور اظهار کرد: مسائل اساسی استان از جمله کشاورزی، گردشگری و پسماند از موضوعاتی بود که در این نشست عنوان شد
کد خبر: ۱۱۸۱۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳ 26 August 2024

به گزارش تابناک گیلان دیارمیرزا، مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود در مجلس در گفتگو با تابناک گیلان درباره دیدار مجمع نمایندگان استان گیلان با رئیس جمهور اظهار کرد: این اولین دیدار اعضای مجمع نمایندگان گیلان با رئیس جمهور بوده و مسائل اساسی استان از جمله کشاورزی، گردشگری و پسماند که مردم استان را زجر می دهد از موضوعاتی بود که در این نشست عنوان شد.

لاهوتی با تاکید بر اینکه برای سواحل نیازمند تعیین یک سازمان متولی هستیم، افزود: با سرانه محدود شهرداری‌ها امکان ندارد که ما ظرفیتهای گردشگری استان را برای استفاده تمام مردم آماده کنیم.

عضو مجمع نمایندگان گیلان زیرساختهای درمانی استان جوابگوی این حجم از مسافر و گردشگر نیست، یادآور شد: روزهای پنجشنبه و جمعه به اندازه جمعیت استان، مسافر وارد گیلان می شود بنابراین باید سرانه درمان افزایش یابد.

لاهوتی در ادامه پروژه راه آهن رشت – آستارا و راه آهن رشت به قائمشهر را از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست عنوان کرد و افزود: موضوع تامین آب کشاورزی، احداث سدهای باقی مانده نیز در این نشست مواردی مطرح شد و تاکید کردیم که وارد محصولات کشاورزی باید متناسب با مصرف داخل و مدیریت شده باشد.

نماینده لنگرود، افتتاح و بهره برداری از بندر گردشگری چمخاله را در راستای سیاستهای اقتصاد دریامحور عنوان کرد و گفت: این پروژه میتواند یک الگو باشد و حدود ۶۰۰ میلیارد تومان برای فاز اول هزینه شده و احداث فاز دوم آن نیز باید به بخش خصوصی واگذار شود.

لاهوتی در رابطه با تغییر استاندار گیلان نیز گفت: هنوز هیچ استانی وارد فاز انتخاب استاندار نشده و آقای مومنی وزیر کشور نیز به تازگی کار خود را آغاز کرده است

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار