برگزاری جلسه هماهنگی برنامه ها و پروژه های هفته دولت به ریاست فرماندار

برگزاری جلسه هماهنگی برنامه ها و پروژه های هفته دولت به ریاست فرماندار

کد خبر: ۱۱۸۱۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷ 22 August 2024

به گزارش تابناک به نقل از   رضوانشهر صبح روز سه شنبه مورخ ۳۰ مرداد ماه ۱۴۰۳ جلسه هماهنگی برگزاری برنامه ها و پروژه های هفته دولت به ریاست فرماندار و با حضور معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی و جمعی از مدیران شهرستانی در محل دفتر فرماندار برگزار گردید.

فرماندار رضوانشهر در ابتدا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت و شهید جمهور و شهدای راه خدمت بیان داشت انتظار داریم  راه و اندیشه های این شهدا، سرلوحه اهداف و برنامه دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

مهندس صفوی در این جلسه ضمن بررسی دقیق پروژه ها و استماع ارائه گزارشی کامل از روند اجرای پروژه های اعلام شده توسط روسای ادارات با بیان اینکه تمهیدات لازم جهت برگزاری برنامه های هفته دولت در مجموعه فرمانداری شهرستان رضوانشهر اندیشیده گردیده به اهتمام ویژه مسئولان در برگزاری افتتاحیه ها و لزوم اطلاع رسانی دقیق پروژه ها در راستای ایجاد امیدآفرینی و بیان دستاوردهای دولت به مردم تاکید نمود.

گفتنی است دوم تا هشتم شهریور ماه به یاد و خاطر دو یار دیرین امام خمینی (ره) و انقلاب، شهیدان "محمدعلی رجایی" و "محمدجواد باهنر" به نام هفته دولت نامگذاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار