شهردار بندرانزلی تأکید کرد:

آمادگی کامل شهرداری بندرانزلی برای استقبال از مسافران نوروزی

کد خبر: ۱۱۵۸۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱ 14 March 2024

شهردار بندرانزلی گفت: بندرانزلی به دلیل جاذبه‌های خاص گردشگری خود از جمله شهرهایی در کشور است است که همواره مورد استقبال گسترده مسافران نوروزی قرار می‌گیرد و در همین راستا باید تمهیدات لازم برای رفاه مسافران اندیشیده شود.

 

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان، وحید پورحضرت، شهردار بندرانزلی اظهار کرد: بندرانزلی به دلیل جاذبه‌های خاص گردشگری خود از جمله شهرهایی در کشور است است که همواره مورد استقبال گسترده مسافران نوروزی قرار می‌گیرد و در همین راستا باید تمهیدات لازم برای رفاه مسافران اندیشیده شود.

پورحضرت گفت: در همین راستا شهرداری بندرانزلی همچون سال‌های گذشته تمهیدات و اقدامات ویژه‌ای درحوزه‌های مختلف برای رفاه میهمانان نوروزی که در این ایام به شهر ما می‌آیند پیش بینی کرده است.

شهردار بندرانزلی افزود: کلیه مراکز اقامتی، گردشگری، تفریحی و …از نظر خدماتی در حال به روزرسانی و بهسازی هستند که مشکلی برای ارائه خدمات به گردشگران عزیز نباشد.

وحید پورحضرت ادامه افزود: تلاش ما در مجموعه شهرداری بندرانزلی این است سالی متفاوت و ویژه را در ارایه خدمات به گردشگران عزیز سپری کنیم و حسب برگزاری جلسات ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری بندرانزلی وظایف قانونی کلیه دوایر شهرداری در حوزه معاونت خدمات شهر در ایام نوروز ۱۴۰۳ تعریف شده است و در این ایام عید تمامی نیروها به صورت تمام وقت در حالت آماده باش می‌باشند

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار