آموزش دانش آموزان مدارس حاشیه راه‌های خراسان‌جنوبی

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی گفت: طی یک سال گذشته دانش آموزان مدارس حاشیه راه‌های استان آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.
کد خبر: ۱۱۴۴۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۷ 23 December 2023

به گزارش تابناک خراسان‌جنوبی، هادی حیدری، رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرارسیدن هفته حمل و نقل و راهداری اظهارداشت: این اداره با برگزاری ۱۳جلسه کمیسیون ایمنی راه‌ها از آذر سال گذشته تاکنون، اقدامات مهمی را در ارتقای ایمنی محور‌ها و کاربران جاده‌ای انجام داد.

وی مطالعه و تحلیل عمقی و موضوعی تصادفات مهم جاده‌ای و ارائه راهکار‌های اصلاحی در ۳۲ مقطع پرحادثه، تدقیق تابلو‌های محدودیت سرعت در ۸۰۰ کیلومتر از محور‌های استان، اجرای گشت‌های کنترل و نظارت جاده‌ای در تعطیلات و ایام خاص مانند سفر‌های تابستانی، اربعین و صفر و... به میزان ۴۴۵ مورد را از جمله این اقدامات عنوان کرد.

وی در ادامه از اموری که به ایمنی ناوگان باری و مسافری مربوط می‌شود سخن به میان آورد و اظهار داشت: بازدید از مراکز معاینه فنی وسایل نقلیه سنگین، صدور کارت معاینه فنی ویژه وسایل نقلیه سنگین، شناسایی تخلف اضافه تناژ، تعمیر باسکول ثابت و سیار، کالیبراسیون باسکول‌های ثابت و سیار، صدور پروانه ترافیکی و همچنین بازدید از شرکت‌های حمل و نقل استان توسط کارشناسان اداره ایمنی و ترافیک در این مدت انجام شد.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی در مورد آموزش چنین بیان داشت: آموزش دانش آموزان مدارس حاشیه راه‌ها همراه با اهدای جوایز و ایمن سازی مدارس، آموزش رانندگان ادوات کشاورزی، وانت بار‌ها و موتورسیکلت سواران در روستاها، آشکارسازی وسایل نقلیه هدف مانند تریلی، کامیون، کامیونت، وانت بار و. با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیون ریال صورت گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار