كشف بيش از دو هزار قلم داروي قاچاق در عطاري/ واحد صنفي متخلف پلمب شد

فرمانده انتظامي شهرستان ساوه گفت: دو هزار و ۴۷۹ قلم انواع داروهاي غير مجاز از يک واحد صنفي عطاري دراين شهرستان كشف شد.
کد خبر: ۱۱۰۷۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۷ 30 May 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ علي اکبر عيسي آبادي با بيان اينکه اغلب داروهاي غيرمجاز به صورت غيربهداشتي و غيرقانوني و در شرايط نامناسب تهيه و نگهداري مي‌شوند و استفاده از آن ممکن است عوارض جبران‌ناپذيري داشته باشد، افزود: مجموعه انتظامي با افرادي كه بخواهند به هر نحوي امنيت و سلامت مردم را به خطر ‌اندازند، برخورد قانوني مي‌كند.
وي در ادامه به دريافت خبر فروش داروهاي غيرمجاز توسط متصدي يک واحد صنفي عطاري در شهر ساوه و بررسي پليس در اين خصوص اشاره كرد و گفت: مأموران پليس نظارت براماکن عمومي با انجام تحقيقات نامحسوس و اطمينان از صحت موضوع به همراه نماينده مرکز بهداشت و اداره صمت به آدرس واحد صنفي مورد نظر اعزام شدند.
اين مقام انتظامي از کشف ۲ هزار و ۴۷۹ قلم انواع داروي غيرمجاز از اين واحد صنفي خبر داد و گفت: در اين رابطه متصدي اين واحد با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي و واحد صنفي وي پلمب شد.
فرمانده انتظامي شهرستان ساوه در پايان با اشاره به اينکه مجموعه انتظامي با افراد سودجو که سلامت شهروندان را به خطر مي‌اندازند، برخورد قاطعانه و قانوني مي‌كند، افزود: از مردم تقاضامنديم در صورت مواجهه با هرگونه تخلف در اصناف، مراتب را از طريق سامانه ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار