آخرین وضعیت جوی مازندران تا هفته آینده

کد خبر: ۱۰۹۶۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶ 09 March 2023

به گزارش تابناک مازندران ، بر بر اساس پیش بینی اداره هواشناسی مازندران و طبق تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش‌یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران از امروز پنج‌شنبه ۱۸ تا سه‏‌شنبه ۲۳ اسفند ماه جاری هوای ابری همراه با بارش باران پیش‌بینی می‏‌شود.

طبق اعلام هواشناسی مازندران، امروز ۱۸ اسفندماه در ارتفاعات نیمه غربی، ابری با بارندگی و وزش باد، در مناطق کوهستانی با بارش باران و برف، همچنین در سایر مناطق استان نیمه ابری تا ابری با بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی شده است.

در روز جمعه ۱۹ اسفند ماه مناطق ساحلی و جلگه‌ای، ابری با بارش پراکنده باران و در ارتفاعات نیز ابری و مه آلود با بارندگی و وزش باد نسبتاً شدید، همچنین در مناطق کوهستانی با بارش باران و برف همراه است.

روز شنبه ۲۰ اسفند ماه شرایط جوی مازندران ابری، به تدریج با کاهش ابر و افزایش نسبی دما همراه است.

همچنین در روزهای یک‏شنبه و دوشنبه ۲۱ و ۲۲ اسفندماه جاری هوای مازندران صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما پیش‌بینی شده است.

البته در دوشنبه شب و سه‏ شنبه ۲۳ اسفند ماه شرایط جوی در مناطق ساحلی و جلگه‌ای مازندران ابری همراه با کاهش دما و احتمال بارش پراکنده بارانو در ارتفاعات هوای صاف تا نیمه ابری گاهی با وزش باد پیش‌بینی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار