مشکل مسکن خانواده شهدا و ایثارگران استان پیگیری می‌شود

استاندار تهران بر پیگیری جهت رفع مشکل مسکن خانواده شهدا و ایثارگران استان تهران تاکید کرد.
کد خبر: ۱۰۸۶۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶ 11 January 2023

به گزارش تابناک تهران، جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان تهران با حضور سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، علیرضا فخاری استاندار تهران و برخی مسئولان امروز برگزار شد.

علیرضا فخاری استاندار تهران در این جلسه با اشاره به اینکه آرمان مشترک شهدا توسعه انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: برای تبدیل این آرمان به راهبرد، برنامه و فعالیت نیازمند بازنگری در کلیات شورا هستیم.

وی ادامه داد: بر اساس قانون، یک درصد از اعتبارات دستگاه‌ها باید به امر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اختصاص پیدا کند و کنترل تحقق این موضوع بر عهده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان است که در این زمینه گزارشی آماده کنند.

استاندار تهران عنوان کرد: ارتباط و دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران به عنوان پیشگام و پیشقراولان انقلاب ضروری است که این امر با بخشنامه حل نمی‌شود بلکه باید دل به این کار بسپاریم.

فخاری سپس بر پیگیری‌های لازم جهت ساماندهی و رفع مشکلات گلزار شهدا تاکید کرده و افزود: به شهرداران نیز ابلاغ می‌کنیم تا در این زمینه ورود پیدا کنند، به علاوه رفع مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران به ویژه در بخش مسکن را بطور جدی پیگیری می کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار