اهدای ۹۳۸ سری جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند هرمزگانی

تابناک-مدیرکل کمیته امداد هرمزگان از اهدای ۹۳۸ سری جهیزیه به نوعروسان و ۸۵۱ فقره کمک هدیه ازدواج به دامادهای تحت حمایت این نهاد در راستای توسعه فرهنگ ازدواج آسان، خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۴۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶ 16 March 2022

به گزارش تابناک هرمزگان، جلیل تراهی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، امروز، ۲۵ اسفندماه، در مراسم اهدای جهیزیه و کمک هدیه ازدواج به زوج‌های جوان تحت حمایت این نهاد، اظهار کرد: این توفیق را داریم که به مناسبت نیمه شعبان و میلاد حضرت مهدی(ع)، تعداد هزار و ۷۸۹ سری جهیزیه و کمک هدیه ازدواج در آستانه سال نو به زوج‌های جوان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) تقدیم کنیم.

تراهی افزود: از این تعداد ۹۳۸ سری جهیزیه کالا به نوعروسان و ۸۵۱ فقره کمک هدیه ازدواج به تازه‌دامادهای تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان است که ارزش هر سری جهیزیه کالا ۲۰ میلیون تومان و هر فقره هدیه ازدواج ۱۰ میلیون تومان بوده است.

وی تصریح کرد: در این مرحله آنچه به جوانان نیازمند در استان هرمزگان اهدا شد از اعتبار ۱۸ میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومانی از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور و هدیه ۸ میلیارد و ۵۱۰ میلیون تومانی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی بوده است که جای قدردانی دارد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار