برخورد قاطع با هنجارشكنان در چهار شنبه آخر سال

جانشین فرمانده انتظامي استان قم تاکید کرد:با هنجار شکنان و مخلان نظم عمومی در چهارشنبه آخر سال به شدت برخورد می شود .
کد خبر: ۱۰۳۳۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳ 09 March 2022

به گزارش تابناک قم، سردار بهادر اسماعیلی با بیان اینکه اجازه نمیدهیم افرادی به بهانه چهارشنبه آخرسال امنیت مردم را به خطر بی اندازند تصریح کرد:پليس هيچگاه مخالف شادي مردم نيست، رويكرد پليس به موضوع چهارشنبه آخر سال يك نگاه اجتماعي و پيشگيرانه است.

وی با بیان اینکه آداب و رسوم گذشتگان نبايد تبديل به فرصتي براي هنجارشکنان و ايراد صدمه و آسيب به مردم و خانواده ها شود، افزود: با افراد معدودي كه بخواهند آرامش مردم را به مخاطره بيندازند با همکاری مطلوب دستگاه قضائی استان، برخورد قاطع خواهد شد.

سردار بهادر اسماعیلی گفت: ويژگي سني نوجوانان و جوانان قرارگيري افراد در حالات هيجاني بوده به طوري که اين حالات يکي از نيازهاي اين سنين است و بايد به نحو صحيح مديريت شود.

جانشین فرمانده انتظامي استان  قم نقش والدين و جامعه را در ايجاد فرصتي جديد براي تخليه هيجانات روحي فرزندان، مهم خواند و تصريح كرد: مسئولان شهری می توانند با همکاری خانواده ها  در این خصوص برنامه ريزي  و مدیریت کنند .

سردار اسماعیلی در پایان از آمادگی کامل پلیس برای تامین نظم و امنیت مردم در شب چهارشنبه آخر سال خبر داد و افزود: مردم شریف استان می توانند هرگونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون تهیه،تولید و توزیع مواد محترقه را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار