سوگواره یاس نبوی در ۵۵ بقعه متبرکه و امامزاده استان مرکزی برگزار می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: همزمان با فرارسیدن ایام عزاداری شهادت بانوی ۲ عالم حضرت زهرا (س)، سوگواره یاس نبوی در ۵۵ بقعه متبرکه و امامزاده این استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۹۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷ 01 January 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،حجت‌الاسلام عبدالله واحدی درجمع خبرنگاران، افزود: سوگواره یاس نبوی به‌منظور تکریم و بزرگداشت مقام و منزلت حضرت فاطمه زهرا ( س) در دهه دوم ایام فاطمیه از ۱۳ تا ۱۷ دی‌ماه روز شهادت آن بانوی گرامی(پنجشنبه) ادامه دارد.
وی ادامه داد: برپایی خیمه های معرفت با حضور مبلغان غرفه ‌های یاس نبوی با موضوعات پرسش و پاسخ، جوانان و نوجوانان، عزاداری، مرثیه خوانی، تعزیه خوانی و مشاوره وقف از مهمترین برنامه‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در سوگواره یاس نبوی است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی ادامه داد: قرائت بخشی از خطبه‌های فدکیه، قرائت زیارت‌نامه حضرت زهرا(س) و همایش رهروان یاس نبوی ویژه بانوان از دیگر برنامه‌های سوگواره یاس نبوی در بقاع متبرکه این استان است.
حجت‌الاسلام واحدی اظهار داشت: تعدادی از طلاب و روحانیون در راستای اجرای این طرح معنوی مشارکت دارند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی افزود: اعزام مبلغ به روستاها و مناطق محروم از دیگر برنامه‌های این نهاد در ایام فاطمیه است که بر این اساس ۶۳ مبلغ بومی و اعزامی نسبت به تبیین شخصیت حضرت زهرا(س) و همچنین بصیرت افزایی و تقویت جبهه مقاومت فعالیت خواهند داشت.
حجت‌الاسلام واحدی درخصوص اجرای طرح «تبرکات فاطمی» اظهار داشت: در راستای ارائه خدمت به محرومان و انفاق نیابتی از حضرت زهرا (س)، بسته‌های غذایی به‌نام «تبرکات فاطمی» در ایام سوگواری فاطمیه در میان خانواده‌های کم برخوردار توزیع می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار