نماینده مردم بجنورد در مجلس :

خراسان شمالی برای تامین زمین طرح جهش مسکن با چالش رو به رو است

نماینده بجنورد در مجلس با اشاره به عدم وجود زمین برای اجرای طرح جهش مسکن در محدوده شهری برخی استان‌ها، گفت: اکنون اداره کل شهرسازی برخی استان ها برای تامین زمین چالش دارند.
کد خبر: ۱۰۰۸۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰ 13 November 2021
به گزارش تابناک خراسان شمالی،سید محمد پاکمهر مطالباتی را از وزارت راه و شهرسازی در خصوص خراسان شمالی مطرح کرد و اظهار داشت: بسیاری از شهرها زمین در محدوده خدماتی ندارند و لذا باید برای عقب نیفتادن برخی استان‌ها مانند خراسان شمالی در طرح جهش مسکن، نیازمند اقدامات بیشتر و سریع‌تری هستیم.

نماینده بجنورد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اکنون اداره کل راه و شهرسازی برخی استان‌ها مانند خراسان شمالی برای تأمین زمین‌ها چالش دارند.

وی با تاکید بر اینکه ۷۰ درصد مناطق خراسان شمالی را بافت فرسوده و سکونت‌های غیر رسمی شکل می‌دهد، افزود: علاوه بر طرح جهش مسکن باید توجه ویژه‌ای به نوسازی و بازسازی این مناطق داشت؛ همچنین وزارت راه و شهرسازی برای روستاهای استان باید برنامه خاص داشته باشد.

پاکمهر با اشاره به مهاجرت مردم روستایی به شهرها و افزایش جمعیت، گفت: نیازمند احداث شهر جدید در بسیاری از استان‌های کشور هستیم.

نایب رئیس فراکسیون محرومیت زدایی مجلس در انتها گفت: راه آهن گرگان، بجنورد مشهد توسط ۲ رئیس جمهور، ۲ رئیس مجلس و ۲ وزیر کلنگ زنی شده اما مردم همچنان در آرزو بهره برداری از این پروژه هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار