3 مدرسه در فسا پلمپ شد

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: ۳ مدرسه ابتدایی در شهر فسا به علت برگزاری کلاس‌های حضوری برای پایه‌های بالاتر از اول و دوم ابتدایی و عدم رعایت اصول بهداشتی، توسط بازرسان بهداشت پلمب شدند.
کد خبر: ۱۰۰۵۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹ 01 November 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: کریمی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فساگفت: ۳ مدرسه ابتدایی در شهر فسا به علت برگزاری کلاس‌های حضوری برای پایه‌های بالاتر از اول و دوم ابتدایی و عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی، توسط بازرسان بهداشت پلمب شدند.

او افزود: اکیپ‌های بازرسی معاونت بهداشت در شهر و روستا بر حسن اجرای مصوبات ستاد کرونا نظارت می‌کنند و با مدارسی که از این مصوبات عدول کنند برخورد قانونی خواهد شد.

کریمی اظهار داشت: متاسفانه در روز‌های اخیر با خیز جدیدی از بیماری کرونا مواجه شده ایم که انتظار داریم با همکاری مدارس و استقبال بیش از پیش مردم از برنامه واکسیناسیون عمومی بر این خیز فائق شویم.

کریمی خاطرنشان کرد: حفظ سلامت شهروندان فسایی، بخصوص دانش آموزان عزیز که سرمایه‌های آینده‌ی کشور هستند خط قرمز ماست و در این خصوص مماشات نخواهیم کرد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: طبق مصوبات ستاد مقابله با کرونای شهرستان فسا، تمامی مدارس و هنرستان‌ها در شهر و روستا به جز پایه‌های اول و دوم ابتدایی باید به صورت مجازی برگزار شوند و دانش آموزان پایه اول و دوم نیز باید با رعایت اصول بهداشتی در سر کلاس حاضر شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار