کرونا جان 380 فسایی را گرفت

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: بیماری کووید ۱۹در شهرستان فسا، جان ۲۷ نفر را در مهر ۱۴۰۰ گرفت و تعداد کل قربانیان خود را به ۳۸۰ نفر در این شهرستان رساند.
کد خبر: ۱۰۰۴۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۴ 25 October 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: برپایه مطلب دریافتی، صادق مهدوی‌نیا، دوشنبه اظهار داشت: سرعت واکسیناسیون در مهرماه در این شهرستان بسیار چشمگیر بوده است و طبق آمار در این ماه، ۳۹ هزار و ۱۶۷ نفر از همشهریان دز اول واکسن و ۴۷ هزرا و ۴۴ نفر دز دوم واکسن را دریافت کرده اند و در مهرماه ۸۶ هزار و ۲۱۱ دز واکسن تزریق شده است.

وی اضافه کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا پایان مهر۱۴۰۰ تعداد ۲۳هزار و ۱۴۱ مبتلا به این بیماری شناسایی شدند که از این تعداد ۲۱ هزار و ۸۸۲ نفر بهبودی قطعی یافتند.

مهدوی نیا گفت: در شهرستان فسا ۱۳ ۶ هزار و ۸۲۳ هزار دز اول واکسن را دریافت کرده اندو ۸۶ هزار و ۵۲۰ نفر نیز دز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

مدارس فسا همچنان تعطیل خواهد ماند

صادق مهدوی نیا گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونای کشور و تاکید بر اجرای آن مصوبه در ستاد کرونای شهرستان فسا، آموزش حضوری همه مقاطع تحصیلی در این شهرستان، بجز پایه اول ابتدایی و دروس عملی کار و دانش تا ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۰ تعطیل خواهد بود.

وی بیان کرد: اقتضای شرایط شهرستان و مصوبات ستاد کرونای کشور تصمیم گیری خواهد شد.

مهدوی نیا اضافه کرد: طبق اعلام وزارت بهداشت، از شنبه یکم آبان ماه ۱۴۰۰ رنگ شهرستان فسا با توجه به میزان بروز ویروس و افزایش میزان موارد بستری به رنگ نارنجی تغییر یافت و نگرانی ها را برای بروز موج ششم بیشتر کرده است.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار