مسئولان وزارت بهداشت پروتکل‌ها را تدوین کردند

علیرضا فیروزی گفت: مسئولان وزارت بهداشت پروتکل‌ها را تدوین کردند و در اختیار وزارت آموزش و پرورش گذاشتند که بر اساس آن فاصله بین دانش‌آموزان باید یک متر باشد، زمان هر کلاس حداکثر ۳۵ دقیقه باشد و دانش‌آموزان در ساعات مختلف در مدرسه حضور یابند تا شاهد اجتماع آنها نباشیم، تهویه مناسب در کلاس‌های درس انجام شود و پنجره‌ها باز باشد همچنین سرویس‌های بهداشتی مدارس نیز آماده باشند.
کد خبر: ۱۰۰۳۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱ 21 October 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: علیرضا فیروزی پنجشنبه در جلسه ستاد کرونای شهرستان فسا اظهار داشت:همه ادارات موظفند در چارچوب مصوبات ستاد ملی و استانی حرکت کنند.

وی ادامه داد:‌طبق مصوبه ستاد ملی کرونا، مدارس از ۱۵ آبان و با رعایت پروتکل های اعلامی فعالیت می کنند و داشتن کارت تزریق واکسن برای دانش آموزان ۱۲ ساله به بالا ضروری است.

فرماندار فسا اضافه کرد: در سال تحصیلی گذشته، شیوع بیماری کرونا در کشور، روند آموزش در کل کشور را تغییر داد و وزارت آموزش و پرورش مجبور شد با راه اندازی اپلیکیشن شاد و همچنین از طریق برنامه‌های صدا و سیما، روند آموزش دانش آموزان را ادامه دهد، والدین در روزهای کرونا پا به پای فرزندان بودند و از در اختیار قرار دادن تلفن همراه‌شان تا کمک در آموزش دروس، از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

وی گفت: مسئولان وزارت بهداشت پروتکل‌ها را تدوین کردند و در اختیار وزارت آموزش و پرورش گذاشتند که بر اساس آن فاصله بین دانش‌آموزان باید یک متر باشد، زمان هر کلاس حداکثر ۳۵ دقیقه باشد و دانش‌آموزان در ساعات مختلف در مدرسه حضور یابند تا شاهد اجتماع آنها نباشیم، تهویه مناسب در کلاس‌های درس انجام شود و پنجره‌ها باز باشد همچنین سرویس‌های بهداشتی مدارس نیز آماده باشند.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار