امام جمعه اسالم:
اسالم- امام جمعه اسالم با اشاره به اینکه حضور آمریکا در منطقه هیچ سودی برای کشورها نداشته است، گفت: ناامن کردن منطقه شمال غربی ایران توطئه جدید آمریکا است.
کد خبر: ۹۹۹۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹ 08 October 2021

حجت الاسلام محمد جواد باقری در خطبه‌های این هفته نمازجمعه بخش اسالم با تبریک فرا رسیدن ماه ربیع الاول به هجرت پیامبر اکرم (ص) از مکه به مدینه اشاره کرد و گفت: این هجرت سرآغاز تشکیل حکومت اسلامی و شکل گیری گفتمان توحیدی در جریان سیاسی دنیا شد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار تصویری با دانش آموختگان نیروهای مسلح درباره مسائل پیش آمده در همسایگان شمال غربی ایران، گفت: ایشان فرمودند امنیت عاریه ای آمریکا و اسرائیل هیچ فایده‌ای برای آذربایجان و ترکیه نخواهد داشت.

حجت الاسلام باقری افزود: ورود آمریکا و رژیم صهیونیستی هر نقطه‌ای از جهان چیزی جز نکبت و بدبختی و جنگ و خونریزی برای آن کشوری نداشته است.

وی ادامه داد: آمریکا زمانی که موفق نشد با نا امن کردن همسایگان شرقی، غربی و جنوبی ایران ضربه‌ای به جمهوری اسلامی بزند آخرین تیر ترکش خود را متوجه همسایگان شمال غربی کرده است.

امام جمعه اسالم با اشاره به اینکه بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری اگر کشور بتواند امنیت خود را با نیروهای قاهر و قادر خود تأمین کند این یک افتخار است، اضافه کرد: ما مفتخریم در طول سال‌های انقلاب اسلامی با دانش شهیدانی مانند «تهرانی مقدم» و با تقدیم شهیدانی مثل سردار «حسین همدانی» در بیخ گوش رژیم صهیونیستی امنیت کشور و منطقه را خودمان تأمین کنیم و در این راه و مسیر به کسی وابسته و نیازمند نیستیم.

وی با بیان اینکه همسایگان شمالی ما هم بدانند آمریکا و رژیم صهیونیستی اگر قدرتی داشتند مشکلات داخلی خود را حل می‌کردند، افزود: آنها قدرت‌های سست و ضعیف غیرالهی هستند که هیچ گاه تکیه گاه خوبی نبوده‌اند.

حجت الاسلام باقری با اشاره به اینکه برای تکیه به قدرت الهی اول باید قدرت‌های طاغوتی را شکست داد، اضافه کرد: مردم آذربایجان و ترکیه مردمی مسلمان و متدین هستند و باید بر علیه حاکمان طاغوتی خود قیام و انقلاب کنند تا دست طاغوت‌های بزرگ، آمریکا و رژیم صهیونیستی از سرزمین آنها قطع و کوتاه شود.

وی با بیان اینکه بر اساس وعده الهی صهیونیست‌ها، قوم یهود خودشان خود را نابود خواهند کرد، افزود: به زودی آذربایجان و ترکیه به دست صهیونیست‌ها نابود خواهند شد و به لطف خدا پرچم حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) را در باکو و آنکارا نصب خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار