مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از آغاز آموزش مجازی دانش آموزان از اول مهر در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۹۵۴۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲ 21 September 2021

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه آموزش حضوری در مدارس استان با رعایت دقیق ضوابط بهداشتی برای حفظ سلامت دانش آموزان و معلمان، بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا آغاز خواهد شد، گفت: اقدامات لازم برای بازگشایی مدارس انجام شده، اما برای آموزش حضوری منتظر دستورالعمل ستاد ملی کرونا هستیم تا با برنامه‌ریزی و آرامش، مدارس را بازگشایی و آموزش حضوری دانش آموزان را آغاز کنیم.

محمد رحمتی با اشاره به اجرای مانور بازگشایی مدارس گیلان ، افزود: این مانور برای آمادگی در بخش‌های مختلف آموزش مجازی ، حضور معلم‌ها و شورای مدارس برای آغاز سال تحصیلی جدید اجرا شد.

وی با اشاره به اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس ، گفت: جشن شکوفه‌ها و غنچه‌ها برای نوآموزان، روز پنج شنبه، اول مهر، همزمان با سراسر کشور در گیلان برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به آیین آغاز سال تحصیلی ، شنبه سوم مهر با حضور رییس جمهور و نواختن زنگ یکی از مدارس کشور، گفت: زنگ مهر و مقاومت به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس روز شنبه، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و جمعیت محدود در دبیرستان پسرانه دکتر معین رشت نواخته می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار