استاندار گیلان با اشاره به ضرورت انحام اقدامات پیشگیرانه برای مبارزه با مواد مخدر گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید طرح‌های ایجابی اجرا شود.
کد خبر: ۹۹۱۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴ 05 September 2021

به گزارش «تابناک گیلان»، ارسلان زارع ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گیلان در استانداری اظهار داشت: در راستای مبارزه با مواد مخدر، اجرای برنامه‌های پیشگیرانه از اولویت‌های مهم در این حوزه است.

استاندار گیلان با تاکید بر انجام اقدامات پیشگیرانه به‌ ویژه در مدارس توسط آموزش و پرورش با مشاوره روان‌شناسان و همراهی پلیس مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: متناسب با آغاز سال تحصیلی جدید باید اقدامات و طرح‌های ایجابی اجرا شود.

زارع به لزوم تعیین تکلیف یا حذف برخی اماکن خالی از سکنه در مناطق حاشیه شهری اشاره و بیان کرد: پیگیری‌های لازم توسط سازمان بهزیستی برای افزایش ظرفیت مراکز ماده 16 نگهداری معتادان متجاهر و همچنین احداث مرکز جدید در حال انجام است.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد و اقدامات دستگاه‌های ذی‌ربط در انجام وظایف قانونی گفت: انتظار داریم جلسات کمیته فرعی و متناظر شهرستانی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر توسط فرمانداران به صورت مستمر تشکیل و پیگیری شود.

نماینده عالی دولت در استان گیلان به ضرورت تأمین اعتبارات موردنیاز دستگاه برای اجرای برنامه‌ها اشاره و بیان کرد: تأمین اعتبارات دستگاه‌ها برای انجام مأموریت‌ها و اجرای برنامه‌ها از ابزارهای مؤثر در مسیر مبارزه با موادمخدر است‌

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: از فرمانداران و شوراهای اسلامی شهر نیز انتظار داریم که در پرداخت سهم تعیین‌شده مشارکت مالی شهرداری‌ها به ویژه در مرکز استان به عنوان یک مسئولیت اجتماعی پیگیری جدی داشته‌ باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار