۱۰ طرح عمرانی بمناسبت هفته دولت با حضور معاون استاندار گیلان، مردم و مسئولان محلی در شهرستان مرزی بندر آستارا به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۸۸۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰ 26 August 2021

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح طرح ها در بخش مرکزی آستارا گفت: امروز ۱۰ طرح مسکن مددجویان، گاز روستاهای سیج و دگرمانکشی، سالن ورزشی مدرسه لطف الهی بخش لوندویل، ماشین آلات دهیاری، طرح های عمران روستایی و یک پل در روستای عباس آباد با ۵۷ میلیارد و ۲۶۴ میلیون ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

محمود قاسم نژاد اضافه کرد: ساخت سه مسکن مددجویان در بخش لوندویل از سال ۹۹ آغاز شده بود و با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برای سه خانواده محروم و نیازمند آماده شده است.

وی افزود: طرح گاز رسانی به روستاهای سیج و دگرمانکشی نیز از سال گذشته آغاز شده بود و با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال برای بهره مندی بیش از ۹۰ خانوار راه اندازی شده است.

قاسم نژاد با اشاره به افتتاح یک سالن ورزشی در بخش لوندویل بیان کرد: این پروژه نیز از سال گذشته با مساحت ۴۸۰ متر مربع و با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۸۲۳ میلیون ریال برای بهره برداری ۵۰۰ دانش آموز با همکاری اداره کل نوسازی مدارس گیلان ساخته شده است.

وی در پایان در خصوص پروژه های عمرانی کوهستان حیران و بخش مرکزی آستارا گفت: امروز چهار طرح دیوار حائل، جدول و کانیوو، ماشین آلات دهیاری حیران و پل روستای عباس آباد با اعتبار ۲۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

مسئولان استانی و محلی در این آئین ها نام و یاد شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت را گرامی داشتند.
شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت و ۶۲ روستا در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار