در دومین روز از هفته دولت ۳۳ پروژه عمرانی و اقتصادی به‌طور همزمان در گیلان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۸۸۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵ 25 August 2021

به گزارش تابناک گیلان، در دومین روز از هفته دولت ۱۴ پروژه آموزشی، فرهنگی و ورزشی مدارس گیلان شامل ۶۳ کلاس درس، مجتمع فرهنگی و سالن ورزشی با حضور استاندار گیلان در مجتمع آیت‌الله بهجت شهرستان فومن افتتاح شد.

استاندار گیلان در حاشیه این مراسم و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تمام هدف دولت در این هشت سال اجرای پروژه‌های عمرانی در کشور بوده است، اظهار کرد: دولت در این مدت از هیچ تلاشی برای افتتاح پروژه‌های عمرانی در کشور و گیلان دریغ نکرده و این روند با روی‌کار آمدن دولت جدید هم قطعاً ادامه‌دار است.

ارسلان زارع با اشاره به بهره‌برداری از ۳۳ پروژه عمرانی و اقتصادی به‌طور همزمان گفت: به‌منظور افتتاح این پروژه‌ها ۳۰ میلیارد تومان هزینه شده و این پروژه‌ها با منابع دولتی و تسهیلات بانکی در راستای اعتلای شهرستان، ایجاد اشتغال و تحقق شعار سال تحت عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها به مرحله اجرا درآمده است.

وی از افتتاح ۱۴ پروژه مجموعه نوسازی مدارس گیلان خبر داد و افزود: این پروژه‌ها به مردم عزیز، بهره‌برداران گران‌قدر به‌ویژه فرهنگیان و دانش‌آموزان سخت‌کوش تقدیم می‌شود.

به گفته نماینده عالی دولت در گیلان ۱۴ پروژه آموزشی، فرهنگی و ورزشی مدارس گیلان شامل ۶۳ کلاس درس، مجتمع فرهنگی و سالن ورزشی بیش از ۴۱ میلیارد تومان هزینه شده است.

 با افتتاح این طرح‌ها ، ۱۰ هزار و ۵۲۳ مترمربع به زیربنای فضاهای آموزشی، فرهنگی و ورزشی مدارس افزوده‌شده است.

همچنین صبح امروز نیز ۲۶ پروژه صنعتی و هفت طرح ورزشی استان با مجموع هزینه بالغ بر ۳۱۳ میلیارد تومان به‌صورت همزمان با حضور استاندار گیلان در رشت مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار