معاون دانشگاه علوم پزشکی گیلان از بستری ۲ هزار و ۱۰۰ بیمار کرونایی در گیلان خبر داد و گفت: روند بستری بیماران همچنان افزایشی است.
کد خبر: ۹۸۶۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۲ 17 August 2021

آبتین حیدرزاده شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سیر بیماران سرپایی کرونایی در استان گیلان همچنان ادامه دارد اما نسبت مثبت شدن تست‌ها به تدریج در حال کاهش است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان عنوان داشت: اگر این وضعیت روند کاهشی بیماران سرپایی کرونایی تداوم یابد تا دو هفته آینده شاهد کاهش بیماران سرپایی خواهیم بود.

حیدرزاده با بیان اینکه دو هزار و 100 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان گیلان بستری هستند اظهار داشت: همچنان باید رعایت فاصله‌گذاری، قرنطینه و عدم خروج از منزل را رعایت کنیم.

وی با تأکید بر اینکه مردم به هیچ وجه در دورهمی‌ها حتی دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه حضور پیدا نکنند خاطرنشان کرد: ویروس دلتاکرونا توان این را دارد که همه افراد را درگیر کند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در مورد روند واکسیناسیون در گیلان ابراز داشت: تا پایان هفته دوز دوم واکسیناسیون در استان گیلان انجام می‌شود و افرادی که اول را تزریق کرده‌اند باید منتظر باشند.

وی با بیان اینکه از پایان این هفته نوبت‌دهی برای دوز اول نیز آغاز می‌شود گفت: از مردم خواهشمندیم در هیئت‌های عزاداری پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و در فضای باز با رعایت فاصله فیزیکی و با حداقل زمان مراسم را برگزار کنند تا در آینده‌ای نزدیک روزهای بهتری را شاهد باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار