معاون وزیر بهداشت در رشت
معاون درمان وزارت بهداشت: مردم نگران پذیرش در مراکز درمانی و ارایه ی خدمات پزشکی و دارویی نباشند ، تدابیر لازم برای خدمت بهینه به بیماران کرونایی اندیشیده است.
کد خبر: ۹۸۵۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۴ 11 August 2021

دکتر قاسم جان بابایی عصر امروز در پایان سفر یکروزه ی خود به گیلان در فرودگاه رشت به خبرنگار خبرگزاری صداوسیما گفت: درحال حاضز حدود 40 هزار بیمار کرونایی در مراکز درمانی و بیمارستانی کشور بستری هستند که دو هزار نفر ان در مراکز درمانی استان گیلان بستری اند. معاون درمان وزارت بهداشت همچنین با بیان اینکه علاوه بر بستری ها، حدود 25 هزار بیمار کرونایی نیز بطور سرپایی از مراکز درمانی و بیمارستانی سراسر کشور خدمات می گیرند، تصریح کرد: در حال حاضر مشکلی برای پذیرش و ارایه خدمات پزشکی و درمانی به بیماران وجود ندارد و مردم در این زمینه نگران نباشند.
وی همچنین بهترین راه پیشگیری از شیوع بیماری کرونا را فراگیری واکسیناسیون عنوان کرد و گفت: در حال حاضر، روزانه 500 هزار دوز واکسن به مردم سراسر کشور تزریق می شود و تدابیر لازم بذای افزایش این طرفیت از طریق واردات واکسن و افزایش ظرفیت تولید داخل اتخاذ شده است.
دکتر جان بابایی در ادامه بر ضرورت رعایت پروتکلهای بهداشتی مرتبط با بیماری کرونا تاکید کرد و گفت: تا پایان روند واکسیناسیون در کشور، همگان باید دستورالعملهای لازم در این بخش را بطور جدی رعایت کنند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار