مدیر آموزش و پرورش صومعه سرا گفت: هزار و ۵۴۷ دانش آموز صومعه سرایی در ۱۷ حوزه امتحانی در کنکور سراسری امسال باهم رقابت می کنند.
کد خبر: ۹۷۳۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲ 26 June 2021

حسین بالو ظهر شنبه در جلسه ستاد برگزاری کنکور اظهار کرد: آزمون کنکور سراسری امسال به صورت حضوری و با رعایت کامل پروتکل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا در روزهای نهم تا دوازدهم تیر ماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شرکت هزار و ۵۴۷ دانش آموز صومعه سرایی در گروه‌های آزمایشی تعیین شده در کنکور امسال، افزود: از این تعداد ۹۸۲ داوطلب زن و ۵۶۵ داوطلب مرد هستند.

بالو در ادامه داد: از مجموع داوطلبان ۱۴۶ نفر در گروه آزمایشی ریاضی و فیزیک، ۵۵۸ نفر در گروه آزمایشی انسانی، ۵۲۴ نفر در گروه آزمایش علوم تجربی، ۹۹ نفر در گروه آزمایشی هنر و ۲۲۰ نفر در گروه آزمایشی زبان شرکت کرده‌اند.

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا با اشاره به پیش بینی ۱۷ حوزه امتحانی، بیان کرد: داوطلبان در چهار روز برای آزمون کنکور سراسری شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به رعایت دستور العمل های بهداشتی ابلاغی، اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته علاوه برگزاری آزمون‌ها، بهداشت و سلامت داوطلبان نیز به خوبی تأمین خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش صومعه سرا اضافه کرد: بر همین اساس تدابیر لازم برای اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی در چیدمان صندلی‌ها برای برگزاری آزمون و حضور داوطلبان به شیوه کاملاً استاندارد و بهداشتی پیش‌بینی و در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: حوزه‌های برگزاری کنکور پس از هر آزمون ضدعفونی خواهد شد تا برای آزمون روز بعد مشکلی نداشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار