نماینده رشت و خمام در مجلس:
نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با اشاره به تنش آبی در روستاهای گیلان، گفت: کشاورزان در شرایط بدی قرار دارند و مسئولان باید چاره اندیشی کنند.
کد خبر: ۹۷۳۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹ 26 June 2021

محمدرضا احمدی ظهر شنبه در جلسه شورای اداری گیلان با اشاره به معضل بحران آب در استان، بیان کرد: اراضی کشاورزی در خشکبیجار و لشت نشا ترک برداشته و مردم بسیار رنجیده خاطر هستند.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با بیان اینکه روستاهای گیلان در تأمین آب وضع بسیار بدی دارند، اضافه کرد: کشاورزان تمام دارایی خود را برای این مزارع صرف می‌کنند و مسئولان باید در این باره چاره اندیشی کنند.

وی با اشاره به اینکه کشاورزان گیلانی علاوه بر بحران آب، با مشکل تأمین نفت برای ماشین آلات کشاورزی خود مواجه هستند، بیان کرد: گرانی تأمین سوخت مردم را دچار مشکل کرده است.

احمدی آلودگی سفره‌های زیرزمینی استان به آب‌های آلوده سراوان را قصه پرغصه‌ای دانست که سال‌ها است مردم را دچار مشکل کرده است، اضافه کرد: این آب قاطی فاضلاب بیمارستانی شده و در محلاتی مانند فخب وضعیت بسیار بدی ایجاد کرده است.

رسول فرخی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس نیز در این جلسه با بیان اینکه شهرداری‌های استان درآمد پایدار ندارند، بیان کرد: توسعه پایدار و ایجاد درآمد پایدار شهرداری نیازمند تجهیز ماشین آلات مدرن است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار