تعدادی از زندانیان گیلانی در رشت با هماهنگی اداره فرهنگی زندان‌ها و خدام متبرک رضوی آزاد و به آغوش خانواده‌های خود برگشتند.
کد خبر: ۹۷۳۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲ 22 June 2021

 امروز شیعیان در ممالک اسلامی در شور و سرور سالروز ولادت امام رئوف حضرت علی ابن موسی‌الرضا هستند، امامی که به گفته بزرگان و صاحب‌نظران حس رأفتش بیش از دیگر معصومین حس می‌شود.

امروز حس رأفت و مهربانی امام هشتم، ولی‌نعمت ایرانیان را نه‌تنها مردم بلکه کسانی که در اسارت و بند و زندانی هستند، بیشتر درک می‌کنند.

عشق و رأفت امام مهر و محبت را امروز زندانیان لاکان گویا بیشتر حس کردند؛ تعدادی از زندانیانی که با جرائم غیر عمد در زندان به سر می‌بردند با وساطت و مساعدت خدام امام مهربانی‌ها آزاد و به آغوش خانواده خود برگشتند.

محمدی اصل، مدیرکل زندان‌ها و امور تربیتی گیلان در حاشیه آزادی ۱۳ تن از زندانیان زندان لاکان رشت اظهار کرد: با هماهنگی‌های انجام‌شده اداره فرهنگی تربیتی اداره کل زندان‌های گیلان و با حضور خادمان آستان متبرک حضرت ثامن‌الحجج علیه‌السلام ۱۳ زندانی از زندان لاکان آزاد شدند.

همچنین به سبب ولادت باسعادت امام رضا علیه‌السلام علاوه بر برپایی جشن و سروری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ملاقات مردمی به‌صورت چهره به چهره با خانواده زندانیان به‌صورت ویژه برگزار شد.

همچنین مدیحه‌سرایی در مدح امام رضا علیه اسلام توسط خدام رضوی و سرودخوانی از دیگر برنامه‌هایی امروز بود که در زندان مرکزی و نسوان برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار