رئیس ستاد انتخابات گیلان خبر داد؛
رئیس ستاد انتخابات گیلان با اشاره به اینکه تا این لحظه بیش از یک میلیون و ۵۱ هزار نفر از واجدان شرایط رأی داده اند، گفت: میزان مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری بیش از ۵۲ درصد است.
کد خبر: ۹۷۲۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۸ 18 June 2021

به گزارش خبرنگار مهر، محمود قاسم نژاد شامگاه جمعه در گفتگو با بخش خبر شبکه باران با اشاره به اینکه ادامه روند اخذ رأی در حوزه شهری، اظهار کرد: در حال حاضر مهلت اخذ رأی در حوزه شهری تا ساعت ۲۴ تمدید شده و در صورت ازدحام جمعیت پیگیری لازم از وزارت کشور انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه یک میلیون و ۹۶۵ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن در گیلان بودند، افزود: در انتخابات ریاست جمهوری بیش از ۵۲ درصد معادل یک میلیون و ۵۱ هزار و ۱۲۰ نفر مشارکت داشته‌اند.

قاسم نژاد همچنین به انتخابات شورای شهر نیز اشاره و با بیان اینکه تاکنون یک میلیون و ۴۰ هزار و ۶۴۶ نفر رأی داده‌اند، گفت: این میزان معادل ۵۲.۳۳ درصد واجدان شرایط است.

وی با تأکید بر اینکه پیش بینی می‌شود در لحظات باقیمانده این آمار تغییر کند، اضافه کرد: برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه تمام تمهیدات لازم از قبل پیش بینی شده و در همین راستا دو میلیون و ۵۰۰ هزار برگه تعرفه ریاست جمهوری تأمین شده بود که پنج درصد آن را در خزانه استان ذخیره و مابقی را در کل استان تقسیم کردیم.

رئیس ستاد انتخابات گیلان در ادامه با اشاره به اینکه کمبودی در زمینه تعرفه نداریم، افزود: برای انتخابات شورای شهر نیز دو میلیون و ۶۵۰ هزار تعرفه تحویل گرفته و در گیلان توزیع کردیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار